Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOIN TILANTEESI LAPSENA?

Vierailija
29.05.2015 |

Tyhmä juttu jonka muistan aina ja ikuisesti:

Olin kävelemässä koulusta kotiin viidennellä luokalla. Näin ojassa jotakin punaista kangasta, ihan ilman mitään kunnon syytä menin katsomaan mitä se oli. No se oli punainen hanska perkele. Oli jännä, oli.

Ohi meni muutama kasiluokkalainen pyörillään, pysähtyivät jonkin matkan päähän minusta ja huusivat että mitäs vittua sä siellä ojassa teet, panetko kulkuria (:D).

Huusin että ei kun mun hanska putos ojaan. Ei mitään tietoa miksi valehtelin, mutta todistaakseni syyni ojassa oleskeluun laitoin hanskan käteeni!

Siellä. Sisällä. Oli. Koiranpaskaa. Toivottavasti koiran. Yksi teineistä otti musta kuvan ja pyöräilivät pois. Sain sitten parin viikon päästä vasta nähdä sen kuvan rinnaklaisluokkalaiseni kännykästä: Kauhistunut ilme, punainen hansikas vasemmassa kädessä ja oikea käsi paskassa. Joo.

Kertokaas omianne!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up haluan kuulla kertomuksia!

Vierailija
2/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up tai muuten.m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi ajoi mun päälle, ei käynyt pahasti. Mua nolotti niin kovin että juoksin karkuun ja kotiin...en edes tiedä miksi. Illalla taksikuski tuli soittaa meidän ovikelloa ja äiti oli vähän ihmeissään kun setä kertoi että ajoin tyttärenne päälle...äiti sitten ihmetteli miksi en ollut kertonut.
Ihan järjetön juttu kun ei se ollut ees mun vika... : )

Vierailija
4/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa silloisen parhaan kaverini luokse kylään. He asuivat kerrostalossa ja ajatuksissani kuljin kerrostalon portaita ylöspäin ja rimpautin ovikelloa. Oven tuli avaamaan kaksi miestä, joita en ollut nähnyt aiemmin, mutta ajattelin vain että ehkä he ovat jotain kaverini sululaisia. Kävelin sitten muina miehinä sisälle ja mietin missä kaverini on. Sitten toinen miehistä tokaisi "nyt on tainnut tyttö tulla väärään taloon". Silloin tajusin, että olin jäänyt yhtä kerrosta alemmaksi ja nolona sopertelin anteeksipyyntöjä ja poistuin nolona asunnosta...

Vierailija
5/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isäni kanssa retkeilyliikkessä ja lähdin yksin kiertelemään myymälää sillä aikaa, kun isäni tutki joitakin tarvikkeita. Jonkin aikaa kierreltyäni lähdin etsimään isääni ja löysinkin hänet kassan läheisyydestä katselemasta kalastustarvikkeita. Päätin säikäyttää isäni ja huusin "pöö!" ja tökkäsin häntä selkään. Mies kääntyi, eikä hän ollutkaan isäni, vaan joku tuntematon mies, jolla oli samankaltainen farkkutakki. Nolostuin ihan kamalasti ja menin myymälässä esillä olevaan telttaan piiloon odottamaan, että mies lähtisi liikkeestä.

Vierailija
6/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni lähetti minut lähikauppaan hakemaan suklaata. Sitä piti ostaa kaksi levyä. Katsoim hintaa ja ajattelin että rahat riittävät, mutta en tajunnut että myös se toinen maksaa saman verran. (? :D)
Kassalla hädissäni sanoin että käyn kotoa hakemassa lisää rahaa, juoksin kotiin itkemään ja mummoni sai käydä hakemassa ne suklaat kaupasta.Jotenkin pikkutytölle se vain oli niiin noloa.

Vierailija
7/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin n. 10-vuotias, istuin luokassa normaalisti tekemässä tehtäviä. Kuulin, kuinka takanani olevat hihittelivät, ihmettelin että mikähän on niin hauskaa. Sitten tunnin loputtua tajusin, että mulla näkyy melkeen puolet perseestä :( varmaan oli kauniisti paistanut sieltä penkinraosta. Silloin hävetti niin paljon, nykyään vain nauran asialle. :D

Vierailija
8/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooooohhh...

Kulkenut kerran viidennellä koko päivän sepalus auki (on se nyt hitto ettei kukaan sanonut mitään!).

Kerran n. 10-vuotiaana harrastin "jumppaa" ja seuralla oli joka vuotuiset joulujuhlat, missä kaikki ryhmät esiintyivät. Meidän ryhmällä oli sitten joku peikkoesitys tms. missä oli hyppyjä. Kerran harjoituksissa sitten pieraisin todella kovalla äänellä, oli hiljainen hetki, kun musiikkia ei ollut vielä laitettu päälle ja vasta kuivaharjoiteltiin niitä hyppyjä jne. Oikeasti se oli vaan pieni pöräys, mutta silloin kyllä tuntui, että koko sali raikui :O 

Ja sitten muistan vielä yhden. Harrastin lapsena tanhuamista ja käytiin joka kesä kesäjuhlilla. Ekana vuotena olin n. 8 vee ja tuolla sattui jylläämään vatsatauti. Lauantain aamupalalla vatsassa rupesi kiertämään ja läksin etsimään vessaa. Vessan löysin pitkän etsinnän jälkeen ja ehdin nippa nappa vessaan, kun oksennus lensi kaaressa. Ei siinä mitään, onnistuin tähtäämään ja suurin osa meni sinne minne kuuluikin, MUTTA.. Mulla oli valkoiset tennarit, jotka toki eivät enää olleet valkoiset. Vaan enemmänkin kellertävän valkoiset ja paitakin oli saanut osansa, se sentään oli tummempi eli ei ihan niin hyvin näkynyt, haisi kyllä, mutta.. :D Eli olin vauhdissa oksentanut kengille. Mutta tuo ei ollut vielä se kaikkein noloin juttu :D Läksin sitten luokkaan vaihtamaan paitaa ja vaihtamaan kengät. Luokka oli muistaakseni kolmannessa kerroksessa ja pääsin toiseen kerrokseen, kun tulikin vessaan kiire. En tiennyt missä kakkos kerroksessa oli vessa eli juoksin meidän kerroksen vessaan. Eipä siinä muuten mitään, mutta ehdin puoleen väliin, kun kakkasin housuun.

Tuo oli oikeasti jotain niiiiiiiiiin noloa enkä kertonut kenellekkään. Muistaakseni heitin likaiset pikkarit roskiin (vai laitoinkohan nuo sinne samaan pussiin muiden vaatteiden kanssa, en nyt muista) ja piilotin kakkaiset shortsit ja oksennuksessa olleet kengät ja paidan "roskapussiin" ja pussin piilotin reppuun. Onneksi luokassa ei ollut silloin ketään, kun kaikki olivat vielä aamupalalla eli en saanut pilkkaa osakseni, mutta..

Vierailija
10/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Hyvä ketju!

Vierailija
11/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:17"]

Taksi ajoi mun päälle, ei käynyt pahasti. Mua nolotti niin kovin että juoksin karkuun ja kotiin...en edes tiedä miksi. Illalla taksikuski tuli soittaa meidän ovikelloa ja äiti oli vähän ihmeissään kun setä kertoi että ajoin tyttärenne päälle...äiti sitten ihmetteli miksi en ollut kertonut. Ihan järjetön juttu kun ei se ollut ees mun vika... : )

[/quote]

Lapsena sitä nolostu kovin tällaisia ja jäi vielä ihme lukkoja ja pelkoja. Mäkin joskus törttöilin pikkusena liikenteessä polkupyörällä, ja se oli kyllä mun vika kun lähdin vaan ylittää suojatietä katsomatta yhtään ja auto oli vähällä ajaa mun päälle, niin säikähdin niin paljon (ja nolostuin) etten enää halunnut mennä mihinkään yksin. Äiti ihmetteli mun kotona liikkumattomuutta, ja vähätteli vielä pokerina pelkojani 

Vierailija
12/34 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin loma matkalla jossain ulkomailla kun rupesin puhumaan venäjää (joka on äidinkieleni) tuntemattomalle!? Olin jo 8v ja hävetti aika tavalla.

Vierailija
13/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää! Tuli parempi mieli kun näitä luki. Ap:lla huippu juttu! :'D

Vierailija
15/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala tuo AP:n tarina!! *hali*

Vierailija
16/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin lapsena pesemään kahvinkeittimen sitä osaa, johon laitetaan suodatinpussi. Ruuttasin sinne kunnolla Fairya, mut sit läksinkin kaverin kans ulos. Hetken kuluttua kahvipöydässä jengi vähän ihmetteli kuplivaa ja pahanmakuista kahvia. Ai sitä häpeää, mikä pieneen tyttöön valahti. Yritin kieltää osallisuuteni, mut kiinnihän mä jäin, ja aikuiset vieläpä kiusoittelivat mua siitä, miten olen punainen kuin paloauto. Ei jäänyt traumoja sentään tästä, vaikka yhä tapauksen muistan ;)

Vierailija
17/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään haita ihan hulluna. No sukujuhlissa sit sit joku kysy et mikäs on semmonen juttu, mistä et tykkää. Minähän tomerana vastasin: "mä en tykkää haista!"

Tästä kuulen edelleen! Aina tätä samaa läppää.

Vierailija
18/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme pihatalkoissa mummolassa koko suvun kesken ja tätini ja mummoni pyysivät minua hakemaan heille cokista. Cola oli aika lopussa, ei olisi riittänyt kahdelle niin minäpä näppäränä tyttönä jatkoin sitä vedellä. Ei se pahalta maistunut mutta eron huomasi selvästi...en vain tajunnut. Vein lasit heille ja heti tuli ihmettelyä mauttomuudesta ja arvasivat että olin jatkanut juomaa vedellä. Mulla kävi kuitenkin hyvä tuuri ja oli aprillipäivä jota en muistanut! Täti sanoi että onko tämä jokin aprillipila ja niin pääsin pälkähästä. Nolotti mutta pelastuin.
Ei ollut noloin, vaan ainoa mitä muistan.

Vierailija
19/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/34 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pääsi pieru kesken jotain kevätjuhlaharjoituksia. Takanani oli suuri ihastukseni, joka vieläpä kommentoi pierua jotenkin. Hävetti ihan hirveästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi