Onneksi olkoon! Olet voittanut Samsung Galaxy Pro Tabletin. ..
No hehheh! Tuli watsuppiin tommonen viesti! Tekisi mieli kirjoittaa sinne että haista sinä kuule v.ttu. En edes avannut linkkiä. Joku virus?
Kommentit (16)
Miehelle tuli sama ilmoitus. Kummallisinta, että se tuli Whatsappin kautta. Lähetysnumero +86 tai jotain vastaavaa, eli Kiinasta???
Sama tuli tänne. Ilmeisesti kiinalainen numero. Huijaus mikä huijaus. Älkää klikatko.
Mulle tuli sama yöllä ja karttalinkki. En avannut vaan poistin sen.
Lapset olivat avanneet ja tyttö reppana pettyi kun kuuli, että huijausta! Vittu mitä paskaa. Lähetän paketin paskaa kinuskeille saatana.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:52"]
Miten se poistetaan whatsupista?
[/quote] Painat sitä viestiä aikasi, kunnes siihen tulee mm. poista
Soittakaa sinne linkin golfkentälle. Ne varmaan tykkää.
<\sarcasm>
Tullut whatsappiin ja viberiin, viber ensin ja siitä pari viikkoa niin whatsappiin. En avannut kummassakaan linkkiä
Mulle oli tullut toi viesti tänään aamulla vähän ennen kuutta. Estin heti numeron ja poistin viestin.
Mulle tuli sama ja sit ku avasin sen kartan nii se meni Paltamoon. Katoin vielä et kiinalainen numero. Kyllä on ärsyttäviä tollaset!
Mulle on tullut noita jo kolme, usasta. Olen laittanut estoon ja poistanut.
Laitoin että lunasta voitto, ja kysyi s-postiosoitetta, jota en tietenkään antanu. Esto päälle.
miten sen saa hävitettyä puhelimella ei pääse nettiin kun "onnittelu" teksti on päällimmäisenä. en varmasti klikkaa.
Ei kannata vastata. Tätä se on kun Facebook omistaa WhatsAppin. Kavereille kans tullu ihan outoja viestejä oudoilta ihmisiltä.