Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla läskejä!

Vierailija
29.05.2015 |

Hyi!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit varmaan yks niistä!

Vierailija
2/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole hyvä, että ne yrittää tehdä asialle jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Voiko olla totta??

Vierailija
4/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin te vingutte ja magutte että läskit tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja läskit on rumia ja ällöjä ja sit jumalaare kun joku läski ottaa itseään niskasta kiinni ja tekee asialle jotain, niin sekään ei kelpaa?! Koittakaa ny jumaliude päättää!!

Vierailija
5/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
6/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nyt ap vähän aikuistua tai siirtyä johonki ylilautaa tai demiin.. läskithän ne salille just kuuluukin!

Vierailija
7/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli luultavasti se, joka etsi tietoa paljonko vedessä on kaloreita.

Vierailija
8/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai läskejä hekö mahtuivat egosi kanssa samaan huoneeseen?

Vierailija
9/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:51"]Hyi!!!
[/quote]

Missä kaupungissa?

Vierailija
10/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salilla, hieman ylipainoinen olen. Olen huomannut, että me pullukat teemme hiki hatussa treeniä ja monelta saattaa joku pieni ähkäisykin päästä viimeisillä voimillaan jotain liikettä tehdessä. Nämä langanlaihat legginssit + urheilurintsikat tytsyt eivät tee mitään liikettä tosissaan ja yksikin vain käveli juoksumatolla tunnin KESKELLÄ KESÄÄ, kun olisi voinut mennä ulos kävelemään. Selkeästi käydään salilla muodin ja jonkun statuksen takia, millään lihasten saamisella tai oikeastaan edes kunnon ylläpitämisellä ei ole mitään tekemistä tämän saliharrastuksen kanssa. Ei ollut tarkoitus yleistää, toki monet laihatkin tekevät tosissaan.

Vierailija
11/11 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kaupungissa on läskeille oma kuntosali. Saavat siellä vapaasti lillua, häiritsemättä toisia normipainoisia ihmisiä. Läski on oikeasti rumaa, kun jotkut vielä siellä riisuuntuvat julkisesti ja pukeutuvat. Siis oikeasti -Yäk, mua oikeasti oksetti kerran, kun näin sitä läskikasaa. Ei saisi, mutta kun minulle tuli paha olo. Ottakaa nyt minutkin huomioon! Miksi minun pitää kaikkia ja kaikkea sietää? En pysty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi