Kuka on Heikki Lampela??
Ja miksi helvatassa se on aina otsikoissa??? Millä meriiteillä päässyt "julkkikseksi"?
Palasin pari kuukautta sitten ulkomaankomennukselta, ja olen ihan pihalla näistä "pikkujulkuista".
Kommentit (33)
En mä mediaa syytä. Mutta Lampelalla ei oo ihan kaikki mukana.
Jos juttelet mustalaisen kanssa esim. siitä kuinka he eivät käy kouluja, nousee esille tämä kouluja käynyt julkkisjuristi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:00"]
Kärpäsloukku?
[/quote]
Kärpäspaperi?
Kärpässieni. Eikö sillä ole mitään muuta takkia/bleiskaa kuin toi Zaran pinkki?
Onkohan Lampelalla todella paha ikäkriisi. En väitä hänen "seonneen", mutta jotain on meneillään.
On. Viidenkympin villitys. Ja eron jälkeen vapaa menemään ja tulemaan. Myös varmaan kiva, kun baareissa tunnistetaan ja tullaan juttelemaan.
Surullista seurattavaa, Kärpäsillä ja muilla Lampelan naisystävillä ei tässä sopassa ole mitään menetettävää, maine vaan kasvaa. Lampelalla taas paljonkin pelissä, mitä tuo lakimiesliitosta erottaminen käytännössä tarkoittaisi? Voiko toimia ammatissakaan. Surkeeta sekoilua, aikuisilta ihmisiltä. Nyt vaan äkkiä pois julkisuudesta, enemmän vaan sakenee touhu, mitä sitä selittelemään alkoivat?
Feikki Kampela on ihan sympaattinen mies, vaikka ikäkriiseilee kovin.
Mä sanoisin, että naisillakin on menetettävää. Danitan julkinen tiedote ja Kärpäsen pahoinpitelysyyte. Danita on tosin tainnut nousta kohun yläpuolelle, löytänyt fiksun miehen ja jatkanut uraa. Tää hyönteinen on kai joku smoothie-myyjä?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:42"]
Toisessa videossa Lampela lähes itkee.
[/quote]
No mut on noi Seiskan videot nyt uskottavammat ku IS:n uutisointi asiasta. Hannakin vaikuttaa paljon normaalimmalta.