Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tulossa 2 miljoonan perintö

Vierailija
26.01.2022 |

Tässä parin vuoden sisällä. jännittää

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voitin unessa Kenosta 600 000€. Sit mä heräsin.

Vierailija
2/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla se on aina mies, jolle tapahtuu jotain tai joka tekee jotain. Narratiivissa on aina mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehelle tulossa eli ei sinulle. Kahdessa vuodessa voi tapahtua vaikka mitä joten tuskin olet edes kuvioissa silloin.

Vierailija
4/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi avioehto on olemassa

Vierailija
5/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin Lotossa 17 vuotta sitten yli 6 miljoonaa.

Olen nainen.

Vierailija
6/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tule minulle mutta kyllähän se minunkin elämään vaikuttaa, mies todennäköisesti haluaa nostaa elintasoa sen jälkeen.

Minä olen onnellinen näinkin, mutta tuntuu uskomattomalta että meistä tulee rikkaita. Olen aina ollut tosi säästäväinen rahankäyttäjä

Ap

Vierailija
7/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Onneksi olkoon! Sinulla kävi vielä parempi tuuri

Vierailija
8/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Mitä teit rahoilla?

Vierailija
9/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tule minulle mutta kyllähän se minunkin elämään vaikuttaa, mies todennäköisesti haluaa nostaa elintasoa sen jälkeen.

Minä olen onnellinen näinkin, mutta tuntuu uskomattomalta että meistä tulee rikkaita. Olen aina ollut tosi säästäväinen rahankäyttäjä

Ap

Sä et nyt ymmärtänyt mitä pari tuossa yritti sanoa. Susta ei tule rikasta, vaan miehestäsi tulee. Sä todennäköisesti olet eksä siinä tilanteessa.

Vierailija
10/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kolkkoa ilakoida perinnöllä kun se vanhus on vielä hoitokodissa.  Mutta onhan se tietysti asia jonka keski-ikäisenä osaa ottaa huomioon. Kun vaihdoin asuntoa viimeksi, otin mahdollisimman pitkän lainan koska arvelin että jompi kumpi vanhemmista kupsahtaa pian, olivat sillä tavoin riskiryhmää. Kyllä se kävi mielessä että JOS ne kuolee niin saan lainat maksettua. Mutta niin siinä kävi että ehdin maksaa lainat pois ja olen kyllä kiitollinen siitä että vanhemmat saivat pitkän ja suht loppuun asti terveen elämän. Nyt on oma tulotasokin noussut kun lainanlyhennyksiä ei enää tule, ja vanhemmilta saatu omaani pienempi omaisuus on siirretty suoraan lapsen nimiin. Mitäpä minä niillä kun elän muutenkin mukavasti. 

Vierailija
11/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä et nyt ymmärtänyt mitä pari tuossa yritti sanoa. Susta ei tule rikasta, vaan miehestäsi tulee. Sä todennäköisesti olet eksä siinä tilanteessa.

Miksi mieheni haluaisi jättää rakastamansa naisen saatuaan perinnön? En ymmärrä

Vierailija
12/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Kiitos. Kyllä se ihan tarpeeseen tuli ja mukavaa elämää olemme saaneet perheenä vietettyä. Ei mitenkään överiä. Keskiluokkaista.

Lomilla sitten toisinaan ollaan retosteltu, kun ei ole ollut naapurit ja sukulaiset kyttäämässä.

Vierailija
13/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi mieheni haluaisi jättää rakastamansa naisen saatuaan perinnön? En ymmärrä

Sittenhän se rakkaus punnitaan.

Vierailija
14/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kolkkoa ilakoida perinnöllä kun se vanhus on vielä hoitokodissa.  Mutta onhan se tietysti asia jonka keski-ikäisenä osaa ottaa huomioon. Kun vaihdoin asuntoa viimeksi, otin mahdollisimman pitkän lainan koska arvelin että jompi kumpi vanhemmista kupsahtaa pian, olivat sillä tavoin riskiryhmää. Kyllä se kävi mielessä että JOS ne kuolee niin saan lainat maksettua. Mutta niin siinä kävi että ehdin maksaa lainat pois ja olen kyllä kiitollinen siitä että vanhemmat saivat pitkän ja suht loppuun asti terveen elämän. Nyt on oma tulotasokin noussut kun lainanlyhennyksiä ei enää tule, ja vanhemmilta saatu omaani pienempi omaisuus on siirretty suoraan lapsen nimiin. Mitäpä minä niillä kun elän muutenkin mukavasti. 

Vanhus on jo yli 90 mutta hyvässä kunnossa. Hän on elänyt pitkän elämän joten tässä vaiheessa kuolema tietysti harmittaa, mutta vääjäämättä on tiedossa että kovin montaa vuotta ei ole jäljellä

Vierailija
15/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

mitäs oot tehnyt rahoilla?

Vierailija
16/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Kiitos. Kyllä se ihan tarpeeseen tuli ja mukavaa elämää olemme saaneet perheenä vietettyä. Ei mitenkään överiä. Keskiluokkaista.

Lomilla sitten toisinaan ollaan retosteltu, kun ei ole ollut naapurit ja sukulaiset kyttäämässä.

Samanlaiset haaveet on minullakin. Minä en kaipaa paljoa luksusta arkeen, mutta hienoilla matkoilla käyminen on yksi unelmistamme

Vierailija
17/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jotkut pessimistejä kun heti olettavat miehen jättävän ap:n. Mahtaa teillä oma elämä olla melkoisen masentavaa.

Vierailija
18/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiinteistö jota ei saa kaupaksi? Verotus tulee silti.

Vierailija
19/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi avioehto on olemassa

Ei auta mitään koska testamentissa sinut voidaan sivuuttaa täysin.

Vierailija
20/78 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan verottaja ottaa siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan