Paljonko maksatte pojan parturikäynnistä?
Oma luottoparturini on lomilla, joten kipaisin viemässä poikani lähistöllä olevaan parturiin.
Normi hiustenleikkaus, 30eur. Onko kohtuullista? Mielestäni aika tyyristä hommaa, poika siis 10v ja ihan perus "ananas"-tukka leikattiin, ei pesua. 15min homma.
Paljonko itse maksatte lasten parturikäynnistä?
Kommentit (39)
Leikkaan itse. Poika on kerran käynyt parturissa eläissään. 25€ maksoi silloin. Jälki ei ollut yhtään kummoisempaa kuin itseltäni, niin päätimme, että leikkaan jatkossakin itse.
Mulla ei oo edes konetta, saksilla leikkaan.
Miks leikkkaatte ananaksen? Se on ihan kauhee!
Just käytiin, 6v 16€, 2v 10€, koska parturi ei mielestään ihan täydellisesti onnistunut. Musta ihan hyvä, ja jos nyt ei täysin justiinsa sieltä täältä niin levottoman pojan vika se kyllä enemmän oli! Ei pääkaupunkiseudulla, mutta keskisuuren kaupungin keskustassa kuitenkin.
28 euroa ilman pesua, aikaa menee vähän alle puoli tuntia. Poika 12v.
20 € ananaksen jos olis leikannut, olisin laskuttanut parturilta ehkä 100 € julkisesta nöyryytyksestä ja henkisestä kärsimyksestä.
40€ yhteensä, 2- ja 4-vuotiaat. Ei pesua ja 15 minuuttia per pää.
Se ananas on ollut vaan tosi helppo ja simppeli pitää siistinä.
Pojan hiukset on semmoiset hyvin lasimaiset ja aivan piikki suorat, hyvin suomalaiset siis. Moni malli ei oikein toimi ja mielestäni 10.v hiuksia ei niin hirmuisesti tarvitsisi vielä duunata, siis laittaa vahaa etc.
Harmi, että poika perinyt minun hiuslaadun, isällänsä kivasti taipuisa ja karkeahko hiuslaatu.
Hiustyyli-vinkkejä otetaan vastaan!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:13"]Miks leikkkaatte ananaksen? Se on ihan kauhee!
[/quote]mikä on ananas kampaus?
Ananas on se missä sivut ja niska on ajettu ihan siiliksi ja pään päälle on jätetty hiukset. Yleensä ne päällä olevat hiukset nostetaan pystyyn vahalla tai geelillä.
Elastisella on tavallaan ananas, aika kynitty malli tosin.
12-15€, keskisuuri kaupunki, ei pääkaupunkiseudulla. Ja pojalla ikää 2v, eikä mitään ananaksia.
15€ taitaa luottoparturimme siitä ottaa ja poika on 12v.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:10"]Ananas on se missä sivut ja niska on ajettu ihan siiliksi ja pään päälle on jätetty hiukset. Yleensä ne päällä olevat hiukset nostetaan pystyyn vahalla tai geelillä.
Elastisella on tavallaan ananas, aika kynitty malli tosin.
[/quote]kiitos selvityksestä!:)
Kone maksaa vähemmän kuin leikkaus. Miksi et leikkaisi itse?