Saako vituttaa?
Kun tulee 10 tunnin työpäivän jälkeen kotiin, talo on kuin räjähdyksen jäljiltä, ruokaa ei ole, ja tätä ihmeteltyäni neutraalisti, mulle aletaan karjumaan, että on kuulemma viety mun lattialla lojuneita vaatteita pyykkiin. Että jos mä teen perheen eteen 10h töitä (=palkka), niin sen korvaa että puoliso on tehnyt perheen eteen 10min töitä (=mun pyykkien keräys). Onko oikein?
Kommentit (4)
Ei oo reiluu ei. Ehdota että lähette ulos syömään kun sä et jaksa.
Minä aina siivoan meidän talon perusteellisesti, jos äidillä on pitkä työpäivä. Pääsee usein klo.16, mutta pari kertaa kuussa on työpäiviä milloin pääsee vasta klo.22. Imuroin, luuttuan, pesen pyykkiä, hoidan tiskit, laitan paikat nätisti. Jos olen hereillä myöhempään niin laitan kahvin tippumaan ja joskus teen muutaman leivän valmiiksi just ennen kuin äiti tulee kotiin. Kiva tulla siistiin kotiin :)
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:14"]
Minä aina siivoan meidän talon perusteellisesti, jos äidillä on pitkä työpäivä. Pääsee usein klo.16, mutta pari kertaa kuussa on työpäiviä milloin pääsee vasta klo.22. Imuroin, luuttuan, pesen pyykkiä, hoidan tiskit, laitan paikat nätisti. Jos olen hereillä myöhempään niin laitan kahvin tippumaan ja joskus teen muutaman leivän valmiiksi just ennen kuin äiti tulee kotiin. Kiva tulla siistiin kotiin :) t. 16v
[/quote]
Ihana! :)
JSSAP