Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vituttaa?

Vierailija
29.05.2015 |

Kun tulee 10 tunnin työpäivän jälkeen kotiin, talo on kuin räjähdyksen jäljiltä, ruokaa ei ole, ja tätä ihmeteltyäni neutraalisti, mulle aletaan karjumaan, että on kuulemma viety mun lattialla lojuneita vaatteita pyykkiin. Että jos mä teen perheen eteen 10h töitä (=palkka), niin sen korvaa että puoliso on tehnyt perheen eteen 10min töitä (=mun pyykkien keräys). Onko oikein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo reiluu ei. Ehdota että lähette ulos syömään kun sä et jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina siivoan meidän talon perusteellisesti, jos äidillä on pitkä työpäivä. Pääsee usein klo.16, mutta pari kertaa kuussa on työpäiviä milloin pääsee vasta klo.22. Imuroin, luuttuan, pesen pyykkiä, hoidan tiskit, laitan paikat nätisti. Jos olen hereillä myöhempään niin laitan kahvin tippumaan ja joskus teen muutaman leivän valmiiksi just ennen kuin äiti tulee kotiin. Kiva tulla siistiin kotiin :)

t. 16v

Vierailija
4/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:14"]

Minä aina siivoan meidän talon perusteellisesti, jos äidillä on pitkä työpäivä. Pääsee usein klo.16, mutta pari kertaa kuussa on työpäiviä milloin pääsee vasta klo.22. Imuroin, luuttuan, pesen pyykkiä, hoidan tiskit, laitan paikat nätisti. Jos olen hereillä myöhempään niin laitan kahvin tippumaan ja joskus teen muutaman leivän valmiiksi just ennen kuin äiti tulee kotiin. Kiva tulla siistiin kotiin :) t. 16v

[/quote]

Ihana! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän