Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitoja, joita teillä on ollut, mutta ei ole enää?

Vierailija
26.01.2022 |

Enpä ole 35 vuoteen seissyt käsilläni.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttia elämästä.

Vierailija
42/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa pyörittää enää hulavannetta! olen yrittänyt ja yrittänyt, ja siitä ei vaan tule mitään. Ja vielä teininäkin pyörittelin sitä pikkusiskoni iloksi pitkät ajat (sirkushuveja...)

Siltaan en enää taivu, mutta viime kesänä tein vielä kärrynpyöriä pihassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä seisonta ja pianon soitto.

Vierailija
44/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrynpyörä, siltakaato, käsillä seisominen, päällä seisominen, leuan veto, juokseminen, hyppiminen, laskettelu, spagaatti, kieppi ym. temput tangolla... paljon on ruostunut taitoja.

Vierailija
45/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus. Nuorena kiipesin minkä tahansa raakileen selkään ja lähdettiin opettelemaan perusjuttuja. Pohjanmaalla ratsastettiin paljon maastossa kavereiden kanssa ja otettiin metsäraviskalla laukkakisoja.

Nykyään kiipeän varovaisesti lähtökohtaisesti varman ja helpohkon ratsastuskoulun hevosen selkään ja jännitän etenkin ulkonentälle menoa.

Ei tule vanhuus yksin ei.

Vierailija
46/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikassa olin hyvä nuorena. Nyt kun ei ole tarvinnut paljoa laskea, niin laskurutiini ja kaikenmaailman säännöt ovat unohtuneet täysin. En pääsisi todnäk edes lyhyen matikan yo-kirjoituksista enää läpi, ja olen sentään käynyt lukion jälkeen vielä teknillisen yliopistonkin...

Vierailija
47/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua aamulla pitkään.

Vierailija
48/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enää liikkua ulkona niin kuin joskus. Sairastuin vaikeaan agorafobiaan ja ulkona liikkuminen pelottaa kamalasti, varsinkin kaikki vähänkin aukeammat paikat. Joskus oli aika kun liikuin ja menin missä halusin ja nautin siitä. Välillä iskee toivoton olo, en usko että parannun tästä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän