Aina sanotaan, että kulmakarvojen tulisi olla siiven muotoiset
Minulla luonnostaan aika suorat/lievästi kaarevat. Olisin ihan hassun näköinen, jos piirtäisin kulmani siipien malliin. Nyppisin osan pois tai piirtäisin kaarta kulmakynällä.
Parempi vissiin luonnolliset viivat, kuin piirretyt siivet?
Kommentit (5)
Ai niinkuin tuolla vauvaboximainoksen vauvalla?
Minullakin olisi sellaiset mutta olen nyppinyr ne siiven muotoisiksi, paksuutta riitti onneksi.
Ja on hyvät ja luonnollisen näköiset.
Aasiassa on suorat kulmat muotia. Niillä saattaa olla melkein suorat paksut viivat kulmina, jotka loppuu sitten terävään päähän.
Ja se näyttää ihan hyvältä:) kaikille ei vaan saa nypittyä sitä siipimallia mutta nyppimällä+meikillä sen saa kaikille. Mutta parempi pitää luonnollinen muoto, niin ei näytä ihan dorkalta ilman kulmameikkiä. Kun jotkut nyppii sen loppuosan pois ja piirtää tilalle kunnon kaaren niin ilman meikkiä niillä on puolikas kulmakarva.
mutta se on aina jokaisen oma valinta. Kato Googlesta vaikka "asian eyebrows" niin näät mitä meinaan.
Juu, tuollaiset [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:49"]Ai niinkuin tuolla vauvaboximainoksen vauvalla?
Minullakin olisi sellaiset mutta olen nyppinyr ne siiven muotoisiksi, paksuutta riitti onneksi.
Ja on hyvät ja luonnollisen näköiset.
[/quote]
Aikalailla juu :)Minulla ei paksuus riitä. Ovat harvat ja karvaa kasvaa miten sattuu.
Luonnollinen muoto on suurimmalla osalla ihmisistä se paras muoto. Hajakarvat pois ja se on siinä!
Tottakai on paremmat.