Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukassa

Vierailija
28.04.2015 |

Miten saa itsensä ylös kun on pettänyt kaikki ketä rakastaa, vihaa itseään yli kaiken?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap sitten nuo 2:n tyyliset kommentit omaan arvoonsa, eivät hekään voi sitä ensimmäistä kiveä heittää. Jokainen on jossain töppäillyt.

Olen myös itse töppäillyt ihan kunnolla, käyttänyt päihteitä, pettänyt puolisoa ym. Mua on auttanut Petri Välimäen kirja Särkyneen toivo ja saman ihmisen Armon Kalliolla nimiset ohjelmat. Tosin nämä ovat uskonnollissävytteisiä (tulin uskoon ja olen sen avulla päässyt päihteistä eroon). Olisko Tommy Hellstenillä joitain kirjoja myös? Ne ei varmaan ole ihan niin hengellisiä. Pakko sanoa että ainoa mikä minua on tässä suossa auttanut, on tosiaan nämä uskon asiat. Kaikkivaltias Jumala voi sullekin antaa armonsa. Meissä ei itsessämme oli juurikaan mitään hyvää.

Mitä olet siis tehnyt? Ja miksi?

Vierailija
2/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse ylös. Kunnon venytykset ja puhallukset. Mieti jooga-harrastuksen aloittamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:47"]Nouse ylös. Kunnon venytykset ja puhallukset. Mieti jooga-harrastuksen aloittamista :)
[/quote]
Jooga on paholaisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi