Kokoomus pärjäsi hyvin aluevaaleissa, mutta silti Susanna Koski ei saavuttanut niissä mainittavaa menestystä.
Hän jäi varasijalle. Mitenkäs siinä nyt noin kävi?
Kommentit (95)
Susanna pisti parastaan viimeisimmässä vaalitentissä. Jossakin vaiheessa hänen otteensa herpaantui eikä hän ymmärtänyt toimittajan esittämää kysymystä.
Minusta tuntuu ettei se pääse läpi tälläkään kertaa.
Huisii kirjoitti:
Se Koski on ihan sairas ä m m ä. Opiskeluaikoina Vaasan yliopistossa, oli jotkut vaalit samaan aikaan ja Susanna näytti kuvassa fiksulta, sitten menin lukemaan tarkemmin hänen mielipiteitään ja hyvin äkkiä kävi selväksi, että mun ääntä ei tuu ikinä saamaan missään asiassa. Ihan kuin se olisi joku "nukke-ehdokas", joka vaan toistaa jonkun muun mielipiteitä. Ja se muu on joku tosi vanha sa dis ti, so vi nis ti sika.
Ei voi nuori korkeasti koulutettu nainen olla nykyään tuollaisilla mielipiteillä matkassa, ei vaan voi.
Sussukka on hallintotieteiden maisteri.
Kyllä on taas vihaketju. Jotkut vain eivät pääse yli vuosien takaisesta peppukivusta jota Suskin kommentit ilmeisesti aiheuttivat. Osui liian hyvin omalle kohdalle ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas vihaketju. Jotkut vain eivät pääse yli vuosien takaisesta peppukivusta jota Suskin kommentit ilmeisesti aiheuttivat. Osui liian hyvin omalle kohdalle ilmeisesti.
Miten niin vihaketju? Täällä on molempia mielipiteitä.
I will not listen to this kind of crap when I'm wearing my best earrings.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs päästeli sammakoita suustaan, oikea törkyturpa, ei sellaisille anneta mitään armoa.
Vierailija kirjoitti:
suski nosti itse sopeutumis rahaa eikä menny itse metsään keräämään risuja
Saman tempun teki taannoin myös Kokoomuksen Pia Kauma.
Vierailija kirjoitti:
Susanna pisti parastaan viimeisimmässä vaalitentissä. Jossakin vaiheessa hänen otteensa herpaantui eikä hän ymmärtänyt toimittajan esittämää kysymystä.
Aaaaaaahhhh, tämä mun pitää nähdä.
Katselen tässä metsään. Siellä on juuri nyt aikas synkän näköistä. Lunta on, ehkä risujakin.
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä metsään. Siellä on juuri nyt aikas synkän näköistä. Lunta on, ehkä risujakin.
Tilaa Suski keräämään ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Suski keräämään ne pois.
Susanna Kosken Risupalvelu Ky.
Sain valtavan suihkuorgasmin kun kuuntelin Orpoa puhumassa ruotsia Femmalla tänään. Jouduin siitä pian kipittelemään veskiin huilaamaan... huhhuh....
Vierailija kirjoitti:
Suski vastusti Pohjanmaan sairaanhoidon keskittämistä Vaasaan.
Niinkö?
En koskaan pitänyt siitä Moulimexin leivänpaahtimesta.
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvyttömyys ja surullisenkuuluisa esiintyminen jossa nauroi vaikeasti sairaalle pitkäaikaistyöttömälle kaikilla olevan rajoitteita teki peruuttamattomat vahingot.
Joo paitsi että jos olet keissiin tutustunut, niin Koski oli oikeassa. Työtön valehteli tv:ssä. Mutta ethän sä olekaan keissiin tutustunut. Pilais sun narratiivin.
"Minä olen Susanna Margit Koski ja minä ... tuota, mitäs minun nyt pitikään sanoa?"
Suski vastusti Pohjanmaan sairaanhoidon keskittämistä Vaasaan.