Kokoomus pärjäsi hyvin aluevaaleissa, mutta silti Susanna Koski ei saavuttanut niissä mainittavaa menestystä.
Hän jäi varasijalle. Mitenkäs siinä nyt noin kävi?
Kommentit (95)
Itse asiassa aluevaalit olivat kokoomukselle hienoinen pettymys. Se oli toki vaalien suurin puolue, mutta yllättäen sekä demarit että kepulit olivat aivan kannassa. Mielipidemittaukset antoivat odottaa parempaa tulosta.
Sussun poliittinen ura on aika lailla tapulteltu, suorastaan polttomerkitty.
Demokratia voitti, S. Koski jäi rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paras katsoa metsään.
Katson, katson.
Mutta siellä on nyt pimeää.
Sussun metsässä on aina pimeää.
Kokkareiden metsässä vallitsee ikuinen pimeys.
Kommareiden metsissä on vain lahdattujen kansalaisten hautakumpuja, niin vastustajien kuin omienkin. Ensin lahdattiin vastustajat ja sitten ne kommarit joihin parhaiten komissaariperseitä nuolleiden kommareiden kateus kohdistui. Kommarien naganien niskalaukauksilta ei ole kukaan koskaan turvassa.
No itse asiassa tuota kyllä harrastivat valkoiset. Meidän kaupungista löytyi useita joukkohautoja, joista vainajat siirrettiin kaupungin hautausmaalle. Joukkohautaan. Valko7set haudattiin erikseen
Puhuinkin kommunisteista yleensä enkä sisällissodan punaisista, vaikka suomessa punaiset sen lahtauksen aloitti. Itä-karjalan metsissä makaa kymmeniä tuhansia kommunistien tappamia tovereita ja siitä ei edelleenkään ole sallittu venäjällä puhua. Jännä muuten että se alkuperäinen viestini oli sensuroitu, mutta vastaava kommunisteja puolusteleva ja valkoisia vapaussotureita syyllistävä kirjoitus saa jäädä näkyville. Kertoo todella paljon moderoinnin poliittisesta vakaumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sussun poliittinen ura on aika lailla tapulteltu, suorastaan polttomerkitty.
Old landmark.
Ei kannata pissiä omaan pesään. Ja empatiaa kannattaa opetella jos sitä ei ole tai ainakin pitää esittää että sitä on.
Se Koski on ihan sairas ä m m ä. Opiskeluaikoina Vaasan yliopistossa, oli jotkut vaalit samaan aikaan ja Susanna näytti kuvassa fiksulta, sitten menin lukemaan tarkemmin hänen mielipiteitään ja hyvin äkkiä kävi selväksi, että mun ääntä ei tuu ikinä saamaan missään asiassa. Ihan kuin se olisi joku "nukke-ehdokas", joka vaan toistaa jonkun muun mielipiteitä. Ja se muu on joku tosi vanha sa dis ti, so vi nis ti sika.
Ei voi nuori korkeasti koulutettu nainen olla nykyään tuollaisilla mielipiteillä matkassa, ei vaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson, katson.
Sussun metsässä on aina pimeää.
Kokkareiden metsässä vallitsee ikuinen pimeys.
Mitä nyt voittivat koko vaalit!
Ei se mitään, turkikset ja korut lohduttavat, kun kovasti itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson, katson.
Pimeään metsään voi olla vaikeaa nähdä, mutta kannattaa muistaa, että kaikilla meillä on kuule rajoitteita.
Sussulla lienee rajoitteita, mie kehotan menemään metsään metsästämään ja voipi tuua paistia ukolleen, jos hällä sellainen on, vai oisko ukko jo karannut?
Koppavuuden voi jättää sinne methähän, tuommoinen emäntä ei oo kelpoinen päättämään sote-jutuista.
suski nosti itse sopeutumis rahaa eikä menny itse metsään keräämään risuja
Sen äänestäjillä oli rajoitteita saapua äänestyspaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvyttömyys ja surullisenkuuluisa esiintyminen jossa nauroi vaikeasti sairaalle pitkäaikaistyöttömälle kaikilla olevan rajoitteita teki peruuttamattomat vahingot.
Lisäksi äänesti oman vaalipiirin keskussairaalan päivystyksen lopettamisesta tms.
Hänestä on tulossa peräkamarin Susanna. Äiti ja isä hoitaa kotona kun Susannalla on rajoitteita pärjätä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, turkikset ja korut lohduttavat, kun kovasti itkettää.
Eipä tarpeeksi kovaksikeitettyjä ihmisiä yleensä hirveästi itketä mikään.
Minä juon nyt kahvia/katson nyt metsään (tarpeeton yliviivataan).
Susannan vaalinettisivut ovat yllättävän anelevaista sorttia, noin niin kuin kokoomuslaisiksi.
Kuule, kyllä!