Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollageeni on hyväksi iholle.

Vierailija
29.05.2015 |

Mistä sitä saa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotat sitä itse mistä tahansa proteiinipitoisesta. Kaiki proteiini käyttäytyy sun ruuansulatuselimistössäsi samalla tavoin oli se sitten papuja tai kanamunaa tai kalan perkuujätteitä (kauppojen kollageenivalmisteet). Kollageenin valmistuminen vaatii myös C-vitamiinia, mutta ylimäärästä c-vitamiinitablettien muodossa ei ole mitään hyötyä. Elimistösi tuottaa kollageenia tasan sen verran mitä se tarvitsee, eikä yhtään sen enempää.

Vierailija
2/53 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut kollageeniseerumia jostain nettikaupasta. Ihan googlaamalla etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Skin Gain -merkkistä kollageenilisää.

Vierailija
4/53 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti johonkin kollageenivoiteisiin tai vastaaviin? Jos vanheneminen pystyttäisiin estämään voiteilla, ei kauneuskirurgiaa tarvittaisi. Mutta mikäs siinä, valmistaja nauraa koko matkan pankkiin.

Vierailija
5/53 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä tiedä uskonko varsinaisesti, mutta jotain pitää yrittää... Enemmin yritän ja totean ettei toiminut kuin se, että poden buldogin naamaisena, että miksi en edes kokeillut.

3

Vierailija
6/53 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:25"]

Tuotat sitä itse mistä tahansa proteiinipitoisesta. Kaiki proteiini käyttäytyy sun ruuansulatuselimistössäsi samalla tavoin oli se sitten papuja tai kanamunaa tai kalan perkuujätteitä (kauppojen kollageenivalmisteet). Kollageenin valmistuminen vaatii myös C-vitamiinia, mutta ylimäärästä c-vitamiinitablettien muodossa ei ole mitään hyötyä. Elimistösi tuottaa kollageenia tasan sen verran mitä se tarvitsee, eikä yhtään sen enempää.

[/quote]

Joopajoo, kollageenin tuotanto alkaa vänemään jo 25 vuoden iässä ja loppuu kokonaan vaihdevuosien aikaan, pystyt näkemään tämän omin silmin kun katsot parikymppisen tytön ja 60 vuotiaan naisen ihoa, ei tarvitse edes kovin läheltä katsoa. :D

Vierailija
7/53 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:23"]

kannattaa tarkistaa onko kollageenisi jauhe tai tabletti yms. liha vai kalaperäistä

[/quote]

sillä ei ole merkitystä missä muodossa kollageeni on, jauhe, tabletti vai juoma, mutta lihakollageenin aminohappojärjestys on lähempänä ihmistä kuin kalan, ja siten se imeytyy paremmin.

Vierailija
8/53 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenia saa luuliemestä kaikkein parhaiten. Ja halvalla.

Vierailija
9/53 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käytössä on ollut ennen vivanian shotti, nykyään voda collagen beauty ja uskon että jotain vaikutusta on ollut.

Vierailija
10/53 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tarkistaa onko kollageenisi jauhe tai tabletti yms. liha vai kalaperäistä ja sitten toinen huomio on se että kollageenia on 7 eri tyyppiä, toiset vaikuttaa eri osissa kehoa kuin toiset.

Vierailija
11/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
12/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä alkaisi popsimaan tuollaista, mutta jokainen tekee niinkuin haluaa.

Ihon saa aika hyvin pysymään kunnossa kun ei tupakoi, eikä käytä alkoholia, syö terveellisesti, nukkuu hyvin ja ulkoilee paljon - tuo viimeinen on mielestäni tärkeintä.

Ja muuten, älkää käyttäkö mitään peitevoiteita tai puutereita, ne on todellisia myrkkyjä kasvojen herkälle iholle.

Harvoin on mistään poppakonsteista apua. Ja niin kuin joku jo täällä mainitsi, kollageenien myyjät nauravat makeasti koko matkan pankkiin.

Vierailija
13/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä alkaisi popsimaan tuollaista, mutta jokainen tekee niinkuin haluaa.

Ihon saa aika hyvin pysymään kunnossa kun ei tupakoi, eikä käytä alkoholia, syö terveellisesti, nukkuu hyvin ja ulkoilee paljon - tuo viimeinen on mielestäni tärkeintä.

Ja muuten, älkää käyttäkö mitään peitevoiteita tai puutereita, ne on todellisia myrkkyjä kasvojen herkälle iholle.

Harvoin on mistään poppakonsteista apua. Ja niin kuin joku jo täällä mainitsi, kollageenien myyjät nauravat makeasti koko matkan pankkiin.

Mistäs olet peitevoiteiden ja puuterin myrkyllisyyden keksinyt? 1700-luvultako?

Vierailija
14/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää näin etukäteen. Eli eikun luita imemään kun tulee 25v täyteen.

Vierailija
15/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim tuoteselostuksista vuodelta 2016.

Ihon täytyy saada hengittää, ei se ole tarkoitus että huokoset tukitaan tuollaisilla töhnillä ja myrkyillä. Nuokin valmistajat nauravat makeasti kun pankkitili pullistelee aivopestyjen ja turhamaisten naisten ansioista.

T. Täti Terävä

Vierailija
16/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää näin etukäteen. Eli eikun luita imemään kun tulee 25v täyteen.

Miksi niitä luita imisit?

Vierailija
17/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt kollageenia puolisen vuotta jauheena, tilasin iHerbistä. Iho ja kynnet on parantuneet selvästi sinä aikana.

Vierailija
18/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ansiosta

Vierailija
19/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihon täytyy saada hengittää, ei se ole tarkoitus että huokoset tukitaan tuollaisilla töhnillä ja myrkyillä. Nuokin valmistajat nauravat makeasti kun pankkitili pullistelee aivopestyjen ja turhamaisten naisten ansioista.

T. Täti Terävä

Täti on hyvä ja panee tähän linkin, josta selviää, millaisilla keuhkoilla ne huokoset hengittävät.

Vierailija
20/53 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Täti Terävä

Täti on hyvä ja panee tähän linkin, josta selviää, millaisilla keuhkoilla ne huokoset hengittävät.

Siis ihohuokoset. Ovatko ne jotenkin outo käsitys sinulle? Tiedätkö että ihomme hengittää?

T. Täti Terävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän