Korvia myöten ihastunut
Okei tiedän, että tämä on vähän typerää tänne kirjoittaa. Olen niin ihastunut yhteen mieheen ettei mistään meinaa tulla oikein mitään. Ollaan tavattu muutaman kerran ja uskon, että hänkin pitää musta (ainakin kyllä sanoi niin). Silti hän kehuu muita naisia seurassani ja puhuu muutenkin muista naisista.. En ymmärrä tätä :D Minä en ole painostanut mihinkään vaan hän on ollut se, joka on kysellyt et mitä me oikein ollaan jne. Äääh tää on niin sekoa :D Anteeksi sekava teksti, mutta en ole pystynyt pariin viikkoon edes ajattelemaan selkeästi.
Kommentit (38)
Siis oliko muiden naisten kehuminen se ongelma? Yleensähän suhteen alussa tosiaan nähdään lähinnä vain se toinen, eikä niinkään muita naisia tai miehiä. Tai he eivät samalla tavalla herätä silloin huomiota ,kun ollaan ihastuttu tai mitä se nyt onkaan. Mutta on näitäkin olemassa, jotka kehuvat jne muita silloinkin. Oma mieheni esimerkiksi.
Ehkä mies testaa sinua? Katsoo tuletko mustasukkaiseksi?
Siis ei se ongelma ole. Ihmettelen vain. Yritän ehkä tässä saada itse selvää hänen tunteistaan. Tuntuu vaan niin hassulta, että hän puhuu muista hyvännäköisistä naisista ja samalla kertoo tykkäävänsä minusta ja kyselee mihin tää meidän juttu on menossa. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:36"]
Ehkä mies testaa sinua? Katsoo tuletko mustasukkaiseksi?
[/quote]
Sitäkin mietin. Mutta tuntuu niin hassulta, että hän testailis mua jo nyt. Ollaan tosiaan tavattu vasta muutaman kerran, mutta viestitellään kyllä aika paljon. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:42"]
JSS!
[/quote]
? ok :D ap
Ei ole hyvä merkki jos mies puhuu muista naisista sinulle. Joko hän ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostnut (koska puhuu muista naisista) tai hän testailee sinua, mikä taas ei ole mikään haluttu ominaisuus miehessä. Miksi testailla kun voisi olla rehellinen ja käyttäytyä toista arvostavasti ja kypsästi.
Sun kannattaa miettiä tarkkaan haluatko ryhtyä mihinkään vakavasn tuollaisen miehen kanssa. Kertomasi perusteella hän ei ole mikään erityisen hyvä saalis.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:25"]
Okei tiedän, että tämä on vähän typerää tänne kirjoittaa. Olen niin ihastunut yhteen mieheen ettei mistään meinaa tulla oikein mitään. Ollaan tavattu muutaman kerran ja uskon, että hänkin pitää musta (ainakin kyllä sanoi niin). Silti hän kehuu muita naisia seurassani ja puhuu muutenkin muista naisista.. En ymmärrä tätä :D Minä en ole painostanut mihinkään vaan hän on ollut se, joka on kysellyt et mitä me oikein ollaan jne. Äääh tää on niin sekoa :D Anteeksi sekava teksti, mutta en ole pystynyt pariin viikkoon edes ajattelemaan selkeästi.
[/quote] onkohan kyseessä sama mies jota tapailin jossain vaiheessa. Sanoi koko ajan että on kiinnostunut, mutta kehui vuolaasti myös muita naisia ja puhui heistä. Mulla lopahti kiinnostus. Ap mustä päin ja mitä ikäluokkaa mies on?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:55"]
Ei ole hyvä merkki jos mies puhuu muista naisista sinulle. Joko hän ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostnut (koska puhuu muista naisista) tai hän testailee sinua, mikä taas ei ole mikään haluttu ominaisuus miehessä. Miksi testailla kun voisi olla rehellinen ja käyttäytyä toista arvostavasti ja kypsästi.
Sun kannattaa miettiä tarkkaan haluatko ryhtyä mihinkään vakavasn tuollaisen miehen kanssa. Kertomasi perusteella hän ei ole mikään erityisen hyvä saalis.
[/quote]
Aivan. Tuntuu kyllä hieman epäkunnioittavalta käytökseltä. Voiko epävarma mies käyttäytyä noin? En tiedä.. Minä olen kuitenkin ollut se, joka on sanonut, että nautitaan vaan hetkestä ja toistemme seurasta. Ei tässä mistään vakavasta kuitenkaan ole kyse. Ärsyttää vaan kun huomaan, että hän on ajatuksissani vähän liiankin usein. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:00"]
[/quote] onkohan kyseessä sama mies jota tapailin jossain vaiheessa. Sanoi koko ajan että on kiinnostunut, mutta kehui vuolaasti myös muita naisia ja puhui heistä. Mulla lopahti kiinnostus. Ap mustä päin ja mitä ikäluokkaa mies on?
[/quote]
Hän on 22-vuotias Länsi-Suomesta. Kyllä minä häntä haluan vielä nähdä, mutta jos tuo muista puhuminen jatkuu niin ehkä pitää vähän miettiä haluaako enää jatkaa. Tai en tiedä olenko minä vain liian epävarma. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Hän on 22-vuotias Länsi-Suomesta. Kyllä minä häntä haluan vielä nähdä, mutta jos tuo muista puhuminen jatkuu niin ehkä pitää vähän miettiä haluaako enää jatkaa. Tai en tiedä olenko minä vain liian epävarma. ap
[/quote]
Mitä jos kysyisit suoraan miksi hän puhuu muista kaisista sinulle?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:07"]
[/quote]
[/quote]
Mitä jos kysyisit suoraan miksi hän puhuu muista kaisista sinulle?
[/quote]
No joo sehän olisi se helpoin tie kyllä :D Ei tarvis kyllä tehdä kaikesta näin vaikeaa ap
Niin ja hän kysyi multa, että mitä mä haluan meistä koska hän voi kyllä mukautua siihen mitä mä haluan. Mitä tämäkin tarkoittaa :D Okei.. pitäis ehkä kysyä vaan häneltä suoraan. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:23"]
Niin ja hän kysyi multa, että mitä mä haluan meistä koska hän voi kyllä mukautua siihen mitä mä haluan. Mitä tämäkin tarkoittaa :D Okei.. pitäis ehkä kysyä vaan häneltä suoraan. ap
[/quote]
Tosi outo. Veikkaan että haluaa sulta seksiä, mutta ei muuta.
Sä oot ihastunu siihe ja kiintyny melko lyhyessä ajassa. Uskon että ei ajattele susta samoin, miehet puhuvat kaikenlaista
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:23"]
[/quote]
Tosi outo. Veikkaan että haluaa sulta seksiä, mutta ei muuta.
[/quote]
Voi olla.. No en mäkää ole valmis mihinkään sen kummempaan. Mut eipä sitä voi valita kehen ihastuu ja milloin ihastuu. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:02"]
Sä oot ihastunu siihe ja kiintyny melko lyhyessä ajassa. Uskon että ei ajattele susta samoin, miehet puhuvat kaikenlaista
[/quote]
Joo se tässä vähän pelottaakin kun olen niin ihastunut. En tosiaan ole itse nyt edes valmis mihinkään vakavaan vaan haluan vain nauttia hetkestä. Mut ehkä olis parasta nyt itse vähän viilentyä ja ottaa askel taaksepäin ettei käy huonosti.. ap
Nainen tässä ei ota vakavasti, silti kyselee täällä apua.
Minusta tuntuu että sillä on vaan heikko itsetunto. Ja on todella kiinnostunut sinusta, mutta yrittää pelailla jotain, katsoakseen just mitä sinä ajattelet. Veikkaan että on kiinnostunut ihan kunnolla
Lisään vielä, että meinasin sitä et musta tuntuu et tänne on typerää kirjoittaa tämmösestä asiasta :D (olipa typerä lause) ap