Ericin erektio-ongelmat Kaunareissa
Ihan erikoista tällainen vakava aihe saippuaoopperassa! Ja Ericin ratkaisu siihen-vaimon rakastaja.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Kaunareissa ei muuten koskaan puhuta ajasta, viikonpäivistä, vuodenajoista (no juhlia on välillä) tai siitä minkä ikäinen joku on. Saippuasarjojen kupla.
Eikä kukaan käy ikinä tarpeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva se musta pariskunta, Mayan vanhemmat. Kumpa vielä ilmestyisivät jossain käänteessä. Mustia on mukana useita ihan keskeisissä rooleissa.
Olen samaa mieltä, tummaihoisia on sarjassa aika paljon. Yhtään aasialaista ei taida olla eikä mitään muuta etnistä alkuperää tai vaikka huiviin pukeutuvaa muslimia.
Minusta se pariskunta oli superärsyttävä, varsinkin se isä. Erosiko ne vai miten muistelen, että se äiti olis ollu jättämässä Juliusta, mutta sitten ne oli kuitenkin viimeksi yhdessä?
Mun mielestä on ärsyttävää kun sitä Parisia yritetään nyt ajaa päänäyttelijöihin kuin käärmettä pyssyyn. Sama koskee sitä zendeä. Täysin epäkiinnostavia tyyppejä ja persoonia. Onneksi Zoe lähti sarjasta (toivottavasti pysyvästi) Maya meni vielä kun sillä oli kuitenkin se träänstsender-jupakka siinä. Carter on ainoa näistä joka on hyvä ja paikkansa ansainnut, sekä Justin.
Niin, ja se musta poliisi on symppis. joka on usein selvittelemässä suvun rötöksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva se musta pariskunta, Mayan vanhemmat. Kumpa vielä ilmestyisivät jossain käänteessä. Mustia on mukana useita ihan keskeisissä rooleissa.
Olen samaa mieltä, tummaihoisia on sarjassa aika paljon. Yhtään aasialaista ei taida olla eikä mitään muuta etnistä alkuperää tai vaikka huiviin pukeutuvaa muslimia.
Minusta se pariskunta oli superärsyttävä, varsinkin se isä. Erosiko ne vai miten muistelen, että se äiti olis ollu jättämässä Juliusta, mutta sitten ne oli kuitenkin viimeksi yhdessä?
Mun mielestä on ärsyttävää kun sitä Parisia yritetään nyt ajaa päänäyttelijöihin kuin käärmettä pyssyyn. Sama koskee sitä zendeä. Täysin epäkiinnostavia tyyppejä ja persoonia. Onneksi Zoe lähti sarjasta (toivottavasti pysyvästi) Maya meni vielä kun sillä oli kuitenkin se träänstsender-jupakka siinä. Carter on ainoa näistä joka on hyvä ja paikkansa ansainnut, sekä Justin.
Joo! Mäkin inhoan Parisia. Surkeaa lapsenäänistä näyttelemistä. Ällöttää nämä hyvikset, mitkä nostetaan jalustalle ja silloinkin, kun ne tekee jotain pahaa, sädekehä ei haalistu vähääkään, esimerkkinä Hope ja Liam. Zende on vielä huonompi näyttelijä kuin Paris. YÖk. Donna taas venyttää puhettaan ihan turhalla huokailullaan. Ei kukaan oikeasti puhu niin.
Mäkin olin iloinen, kun Zoe lähti ja se Mayan sisko. Maya on ihan symppis. Toivottavasti Rick tulee takaisin, sen kiukuttelu toi huumoria sarjaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Mäkin inhoan Parisia. Surkeaa lapsenäänistä näyttelemistä. Ällöttää nämä hyvikset, mitkä nostetaan jalustalle ja silloinkin, kun ne tekee jotain pahaa, sädekehä ei haalistu vähääkään, esimerkkinä Hope ja Liam. Zende on vielä huonompi näyttelijä kuin Paris. YÖk. Donna taas venyttää puhettaan ihan turhalla huokailullaan. Ei kukaan oikeasti puhu niin.
Mäkin olin iloinen, kun Zoe lähti ja se Mayan sisko. Maya on ihan symppis. Toivottavasti Rick tulee takaisin, sen kiukuttelu toi huumoria sarjaan. :D
Donnan huulien suipistelu näyttää kamalalta,
En tiedä, onko tässä mitään perää, mutta musta näytti jossain vaiheessa, että Donnan ja Brooken näyttelijät inhosi toisiaan. Loganin siskokset on muka aina niin rakastavia ja ihania toisilleen, mutta sitten ne katsoi toisiaan kuin halpaa makkaraa. :D
Joo hope ja liam, ja brooke. Jokainen ansaitsisi saada oikeasti nenilleen! Eikä vain hetkeksi.
Donna ja Eric on hauskaa katseltavaa kaikkien sotauutisten keskellä. Tykkäsin heistä parina silloin kun olivat yhdessä, näyttelijöiden välillä oli hyvää kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Donna ja Eric ylipäänsä erosivat aikoinaan?
Mäkään en muista.
Muistaako kukaan, miksi Donna ja Eric erosi? Jäi vaivaamaan. Pam ainakin yritti erottaa niitä Stephanien takia. Onko siitä tosiaan niin kauan? Oliko Eric sinkkuna siis vuosikausia ennen Quinnia?
ohis
En ole vuosikymmeniin seurannut sarjaa niin minullakin on tuo mennyt kokonaan ohi. Kiinnostaisi kyllä tietää. Eikö kukaan hardcore fani lue ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Donna ja Eric ylipäänsä erosivat aikoinaan?
Mäkään en muista.
Muistaako kukaan, miksi Donna ja Eric erosi? Jäi vaivaamaan. Pam ainakin yritti erottaa niitä Stephanien takia. Onko siitä tosiaan niin kauan? Oliko Eric sinkkuna siis vuosikausia ennen Quinnia?
ohis
En ole vuosikymmeniin seurannut sarjaa niin minullakin on tuo mennyt kokonaan ohi. Kiinnostaisi kyllä tietää. Eikö kukaan hardcore fani lue ketjua?
Oisko donna lähtenyt sen justinin matkaan tekemään vauvvaa?
Vierailija kirjoitti:
Donna ja Eric on hauskaa katseltavaa kaikkien sotauutisten keskellä. Tykkäsin heistä parina silloin kun olivat yhdessä, näyttelijöiden välillä oli hyvää kemiaa.
Ericin vois jo kirjoittaa ulos sarjasta. Mieluiten niin, että Quinn perisi kaiken ja siitä tulisi Forresterin toimitusjohtaja. Sitten se voisi ottaa jonkun fuckboyn kartanoon asumaan kanssaan, miksei vaikka useamman. Olisi ihanaa nähdä Brooken ilme, kun hänellä ei olisi enää sinne asiaa. ❤️
Nuo Zende ja Paris on kyllä täydellisen epäkiinnostavat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
JA näitä vielä näytetään 80% ruutuajasta. Mä aina tallennan boksille ja kelaan ne kohdat joissa tuo pari näyttäytyy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA näitä vielä näytetään 80% ruutuajasta. Mä aina tallennan boksille ja kelaan ne kohdat joissa tuo pari näyttäytyy :D
Parisin puhetapa on jotenkin aivan sietämätön, ja Zende on sarjan huonoin näyttelijä. Toivottavasti Parisista ja Thomasista ei tule paria, tai se on sarjassa vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisin puhetapa on jotenkin aivan sietämätön, ja Zende on sarjan huonoin näyttelijä. Toivottavasti Parisista ja Thomasista ei tule paria, tai se on sarjassa vielä pitkään.
Toivottavasti lähtee sinne minne siskonsakin :p
Ne aina "keskittyy" avioliittoonsa tai suhteisiinsa. Olen aina ihmetellyt, mitä se oikein sisältää.
Thomas on silmäkarkki. T: mummu
Ysärillä katoin ja nyt koronan etätyöaikana taas hurahdin. Ihan loistava sarja!
Se Paris on ärsyttävä ja turha narisija.
Menis Erkki veskiin, laskis kalsarit nilkkoihin laittas silmät kiinni ja aattelis alastonta ittiään,
nii alakas heppi kovettuun!
Pitkään aikaan ei ole ollut kunnon pahiksia, jotka tekis jotain pahaa koska haluavat tehdä pahaa. Kaikki on ihan lälläreitä nykyään. Jos jotain ikävää tapahtuu, niin se on aina vahinko, josta kukaan ei joudu maksamaan ja sitten silitetään taas kaikkien päätä. Ärsyttävää. Haluan kunnon pahiksia!
Eniten ärsyttää, että sarjaan tulee koko ajan lisää näitä jeesusmaria-hyviksiä, jotka ei voisi ikinä milloinkaan edes ajatella kenestäkään pahaa (kuten Paris).
Aina toivon, että ne joutuisi kärsimään ja kunnolla. 👹
Kaunarithan on käsitellyt erilaisia ongelmia, kuten köyhien ja asunnottomien auttaminen, Maya tai joku muu veti kahvilaa, joka tarjosi apua ja työpaikkoja köyhille. Transihmisten ongelmat oli myös teemana, ja taisi olla joitain muitakin esim. liikenneongelmat, holtiton ajokäyttäytyminen. Nyt sitten vuorossa seksuaaliset ongelmat.