Ericin erektio-ongelmat Kaunareissa
Ihan erikoista tällainen vakava aihe saippuaoopperassa! Ja Ericin ratkaisu siihen-vaimon rakastaja.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Jumaliste! Finniä ei ole vielä edes haudattu, ja Taylor on jo tuputtamassa Steffyä takaisin Liamin syliin!
Koskahan ne hokaa että Finn pitäis haudatakin.
winner kirjoitti:
Myös South Parkin uusimmassa jaksossa päädyttiin tähän impotenssiin Puten hyökkäävyyden syynä. Tanssiskeli paidatta yksinään Frankie Goes To Hollywoodin Two Tribes-biisin tahdissa.
South Park poistui TV:stä aikoja sitten.
Meinasi kyllä mennä hermo kun Brooke ja Hope heti ulisivat miten rankkaa HEILLÄ on kun hetken piti uskotella että Steffy ja Liam ovat vielä naimisissa. Oliko ehtinyt olla päivääkään hereillä siinä vaiheessa..
Hopea kiiteltiin, kun hän on pitänyt huolta lapsista. Paskan marjat, sairaalallahan se on koko ajan kytistämässä, ettei Liam retkahda Steffyyn uudestaan. Onko tätä mystistä Amelia-lastenhoitajaa muuten koskaan näytetty?
Erektio-ongelmat ei johdu Ericistä vaan hänen kumppanistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toinen Kaunarit-ketju poistui?
Ja miksi tämä on siirretty SEKSIpalstalle????
Vieläkö se s**tanan kaunarit ylipäätään pyörii... alkuperäiset näyttelijätkin alkaa olla jos ei kuolleita niin toinen jalka haudassa. Katsoin viimeksi joskus 90 luvulla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopea kiiteltiin, kun hän on pitänyt huolta lapsista. Paskan marjat, sairaalallahan se on koko ajan kytistämässä, ettei Liam retkahda Steffyyn uudestaan. Onko tätä mystistä Amelia-lastenhoitajaa muuten koskaan näytetty?
Jatkuvastihan Amelia on ollut kuvissa.
Minä en vaan muista nähneeni, vaikka olen katsonut joka jakson jo varmaan pari vuotta. Pakko oli googlettaa.
"While she doesn't appear anymore in episodes since summer 2019, Amelia remains the children's nanny off-screen."
Ärsyttää, kun miesten pettämiseen suhtaudutaan sarjassa ihan eri tavalla kuin naisten. Steffy ja Quinn oli oikeita maailmanlopun syöjättäriä, mutta Ericin sivusuhde on vain pientä hassuttelua. Että mua raivostuttaa se helkatin hunajapurkki! Eiköhän se vitsi ole jo kulutettu loppuun. Eric on ikivanha ja ällöttävä. Joku Donnan näköinen nainen ei ikinä hullaantuisi siihen.
Juu mut hyvin toimii, honeybear, grrr.