Paljonko olisit valmis tinkimään palkastasi
jos sillä rahalla työpaikallesi palkattaisiin vastaava prosentti lisää työntekijöitä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:45"]Yksityisen sosiaali ja terveysalan 1800e bruttopalkasta voisin euron tinkiä!
[/quote]
Siis olisit valmis maksamaan 150€ kk, eihän tuossa ole mitään järkeä, no kuka sitä rahantakia töitä tekee
[/quote]
Onhan siinä järkeä, jos 11 työntekijää tekee saman
Joudun hakemaan toimeentulotukea ja asumistukea palkkani lisäksi, joten en varmaankaan voisi ainakaan lahjoittaa yhtään pois.
Netto mulla vähän reilu 2000 ja en kyllä vois antaa yhtään pois.
En yhtään näillä spekseillä. Meillä on sopivasti porukkaa duuniin nähden ja oman elämäni menot olen mitoittanut niin että tällä palkalla pätäkkää jää kivasti yli pahanpäivän ja/tai vapaavuoden ja/tai downsiftaamisen varalle siiten kun duuni alkaa kyllästyttää.
Mielestäni minun ei tarvitse tinkiä palkastani vain sen vuoksi, että olen osannut huomioida talouden riskit, valinnut edullisen asunnon kohtuullisella lainalla, tyydyn pröystäilemättömään mutta luotettavaan autoon, enkä juokse shoppailemassa muotioikkujen perässä.
Veroja maksan ihan mielelläni, mutta haluan verovaroilla lapselleni koulutuksen, perheelle terveydenhuollon, toimivan infrastruktuurin ja turvallisen yhteiskunnan, oopperalla ei ole niin väliksi.
En yhtään. Palkka noin tonnin kuussa, ja lisää ei tarvitse palkata niin kauan kuin minullekaan ei tarjota kokopäivätyötä.
En yhtään. Teen osapäivätyötä, joten kukaan ei tulisi tekemään yhtään mitään vaikka palkastani otettaisiin puolet pois.
En yhtään. 11 euron tuntipalkka, nollatuntisopimus. Olen opiskelija. Ei ole varaa jakaa rahaani muille. Sori. Sitäpaitsi mun työpaikalla ei taatusti palkattaisi lisää väkeä, jos palkka pienenisi.