Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, ketkä eivät käytä korkkareita?

Vierailija
29.05.2015 |

En ole koskaan jaksanut opetella kävelemään korkokengillä, eikä ole kyllä niin ollut tarvettakaan. Juhlissa käytän nättejä ballerinoja, tai todella matalia kiilakorkoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan harvinaisuus korkokengät naisilla ainakin suomessa. Sääli.

Vierailija
22/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös 170 cm, ja todellakin käytän korkoja (enkä näytä transulta). Rakastan myös kenkieni kopinaa ja tänään huomasin ilokseni, että salainen työpaikkaihastukseni kääntyi katsomaan, kuullessaan mun kopisteluni käytävällä ja vilkutti mulle aurinkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:47"]Alkaa olemaan harvinaisuus korkokengät naisilla ainakin suomessa. Sääli.
[/quote]
Niin miehilläkin. Ennen niitä näkyi niin paljon miehillä :(

Vierailija
24/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en pysty käyttämään korkeakorkoisia kenkiä lainkaan. Jo tunti pari sellaisissa aiheuttaa pahat krampit säärten ulkosyrjiin. Ja ne krampit eivät tahdo laueta millään, ja sittenkin kun ne ovat lauenneet, niin särky jatkuu monta päivää. Nuorena olen kyllä kulkenut korkokengissä eivätkä ne silloin aiheuttaneet ongelmia. Mutta vanhuus ei tule yksinään ja vaivat tulevat jo ennen kansaneläkettä!

Vierailija
25/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Jalkapöytä murtunut aikanaan ja voin käyttää vain tietynlaisia kenkiä eli tosi tarkka pitää olla kenkäostoksilla ja ostaa vain hyvät, jalkaa tukevat kengät. Korkkarit on ehdoton ei!

Vierailija
26/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut pohkeet, ja korkokengät saa ne näyttämään jotenkin vielä paksummilta, vaikka normaalisti kai vaikutus on päinvastainen?

Vierailija
27/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, en käytä enkä tule käyttämään.

Vierailija
28/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:16"]

En ole käyttänyt, en käytä enkä tule käyttämään.

[/quote]

Tämä on ku mun näppikseltä. En pidä korollisten kenkien ulkonäöstä.

Vierailija
29/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pidin ja osasin niillä kävellä mutta nykyään välilevyni ei oikein moisesta pidä :( myin hetki sitten kaikki rakkaat 5-10cm korkoni kirppiksellä.

Vierailija
30/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Osaan kyllä kävellä korkkareilla, mutta en vain osaa käyttää niitä arjessa. Haluan käytännölliset kengät.