Muita naisia, ketkä eivät käytä korkkareita?
En ole koskaan jaksanut opetella kävelemään korkokengillä, eikä ole kyllä niin ollut tarvettakaan. Juhlissa käytän nättejä ballerinoja, tai todella matalia kiilakorkoja.
Kommentit (30)
En käytä minäkää. Mitään korkeakorkoisia kenkiä, koska kerran nyrjäytin nilkkani niin pahasti, että jopa kävellessä nilkka on välillä muljahtanut sen nyrjähdyksen jälkeen.
En siis uskalla pitää korkokenkiä :)
Miehille kanssa korkokengät. Ei Pekkarinen ole ainoa, jolla on oikeus terveeseen selkään ja jalkoihin.
Muita naisia, ketkä ei osaa suomen kieltä? En ole koskaan viitsinyt harjoitella äidinkieltäni. Käytän WT-kieltä. Muulle ei koskaan ole ollut tarvetta.
Täällä. Käytän vain kiilakorkoja juhlissa, tai oikein matalakorkoisia. Osaan kävellä korkeillakin korkokengillä, mutta jalkani ovat leveät ja korkea jalkaholvi tekee normaaleilla tossuillakin kävellessä sen, että nojaan jalan ulkosyrjälle huomaamattani. Huomaan vasta kun jalat alkavat särkeä. Korkokengillä kävely on muutenkin aikamoista tasapainottelua, joten ei tunnu minun kummallisiin jalkoihini hyvältä.
Käytän kerran neljässä vuodessa varmaan eli 3 krt tähän mennessä tyyliin
Minä en käytä. En halua näyttää pidemmältä, vaikka olen vain 160-senttinen. Enkä tykkää siitä miltä korkkarit tuntuu jaloissa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:11"]
Tämä ei osaa kävellä korkeilla koroilla, tuskin pystyssä pysyy ;)
[/quote]
Puhutko itsestäsi vai leikitkö barbeilla?
- sorry, oli vaan niin huvittava ilmaisutapa sinulla. :)
Käytän joskus hyvin harvoin. Korkokengissä on vaikea tanssia, ne on kovaääniset, ne tekee jalat kipeiksi ja muokkaa mm. varpaiden muotoa, jos käyttää paljon. Lisäksi olen 168 cm pitkä jo ilman korkkareita. En halua olla tämän pidempi.
Harvoin käytän minäkään, yleensä juhlissa laitan korkkarit ja joskus jos siltä tuntuu niin muuten vaan. vierastan niissä varmasti eniten sitä kopinaa, kun tuntuu, että kaikki kääntyy katsomaan, että mikäs sieltä tulee. Oon ihan tyytyväinen, etten jokapöiväisesti käytä, kun äidilläni ja mummollani on molemmilla leikattu pahat vaivasenluut, jotka on pahentuneet liian kapeiden ja korkeiden korkkareiden
Olen käyttänyt ehkä 5kertaa. Olen 173 cm ja mieheni on yhtä pitkä. Oloni on koroilla epämukava kaikin puolin.
176cm, en todellakaan käytä korkkareita. Olen sinut sen kanssa että iso osa ihmisistä on jo nytkin lyhyempiä kuin minä, mutta jos tulee vähänkin lisää pituutta niin tuntuu ihan jättiläiseltä.
En ikinä. Mielestäni korkkarit ovat todella kauniit, mutta ei minulla. Pituutta 170cm ja korkkarit jalassa näytän lähinnä transulta.
Täällä. En oo löytänyt sopivia, selkä kipeytyy kaikissa. Haluisin kyl.
Jotka.