Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI MIES EI HALUA PARISUHDESTATUSTA NÄKYVIIN FACEEN?

Vierailija
29.05.2015 |

Olemme onnellinen avopari ja meillä on pieni lapsi. Minua on alkanut hämätä miehen fb-käytös. Ei halua näkyviin suhdestatustaan, eikä tykkää jos taggailen häntä perhekuviin. Ei tosin ole mikään fb aktiivikäyttäjä, päinvastoin. On siellä sivuilla jotain juttuja meistä ja lapsesta, mutta viime aikoina ei ole halunnut sinne näkyviin mitään meidän perheeseen liittyvää. Pitäisikö huolestua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se parisuhdestatus tai muutkaan yksityisasiat kenellekään kuuluu? Minä olen kieltänyt miestä puhumasta minusta yhtään mitään facebookissa. Silti hän sitä tekee, mikä on ärsyttävää. Perhekuvia ei tulisi mieleenkään julkaista, ja kysyn aina pojaltakin luvan, jos haluan laittaa jonkin jutun jossa mainitsen hänen tekemisistään. Some on vain pieni osa elämääni enkä näe syytä levitellä meidän yksityisjuttuja siellä. Omassa profiilissakin on vain minimitiedot: nimi, kuva ja koulutus. Höllennä sitä pipoa, ap.

Vierailija
22/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo laittanut mitään tietoa vaimostani, itsestänikään en laita kuvia, enkä tietoa asuinmaastani tai muustakaan. Miksi pitäisi netissä olla tiedon saatavilla? Joku pahantahtoinen voi päästä jonkun kaverilistalle hyväksytyn kautta onkimaan tietoja. Miksi niin olisi oltava. ei siellä lue mitään muuta kuin nimi ja kuva jossa silmiä ei näy, eikä voi suurentaa, eikä tykätä, ettei tuntemmatomat voi löytää keitä on kavereinani. Yhdessä vaiheessa poistin kaikki kaveritkin, lisäsi vielä selvemmin yksityisyyttä, ei kuvaa eikä kavereita, ja yhdesä vaiheessa keksin eri sukunimenkin. Nykyaikana on oltava tarkka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huolestuisin. Mun mies ei alussa halunnut päivittää parisuhdettaan faceen ja siellähän se jutteli muiden naisten kanssa esim seksistä. Ei sillä oo edelleenkään yhtään kuvaa minusta siellä, mutta pitäis näkyä julkisena kihloissa pitääpä muuten tarkistuttaa (itse en saa käyttää facea, kun mies suuttui mun kuvien saamista kommenteista).

Vierailija
24/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:20"]

Itse en oo laittanut mitään tietoa vaimostani, itsestänikään en laita kuvia, enkä tietoa asuinmaastani tai muustakaan. Miksi pitäisi netissä olla tiedon saatavilla? Joku pahantahtoinen voi päästä jonkun kaverilistalle hyväksytyn kautta onkimaan tietoja. Miksi niin olisi oltava. ei siellä lue mitään muuta kuin nimi ja kuva jossa silmiä ei näy, eikä voi suurentaa, eikä tykätä, ettei tuntemmatomat voi löytää keitä on kavereinani. Yhdessä vaiheessa poistin kaikki kaveritkin, lisäsi vielä selvemmin yksityisyyttä, ei kuvaa eikä kavereita, ja yhdesä vaiheessa keksin eri sukunimenkin. Nykyaikana on oltava tarkka

[/quote]Oletko käynyt tuon vainoharhaisuuden takia juttelemassa lääkärille?

Vierailija
25/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:20"]

[/quote]Oletko käynyt tuon vainoharhaisuuden takia juttelemassa lääkärille?

[/quote]

oon..ollut osastollakin.

Vierailija
26/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:08"]Itse pidän yksityisyydestäni enkä pidä facessa tietoja suhdestatuksesta, asuinkaupungista, osoitteesta tai puhelinnumerosta puhumattakaan. Lisäksi kaverilista on piilossa ja postaukset seinälleni. Lisäksi asetuksistani olen estänyt tagailun näkymisen muille. Tagauksesta tulee tieto ja pitää se itse erikseen hyväksyä.
[/quote]

Sama.

Vierailija
27/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:57"]

Minulla on onneksi sen verran viisas avovaimo joka sanomattakin jättää perheen sisäiset asiat pois facesta.

[/quote]

On erittäin valitettavaa, ettei tämänkaltaisia vaimoja ole runsaammin...

Vierailija
28/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ei halunnut julkaista parisuhdestatusta Facessa, koska hänellä oli Faceen lisättynä jotain nettimmejä, joiden kanssa lirkutteli päivät pitkät. Nyt todellakin ihmettelisin, jos nykyinen mieheni kieltäytyisi. Tosin meillä meni onneksi niin päin, että nykyiseni itse ehdotti sitä, että lisäisimme parisuhdetatuksen Faceen.

Ei sen parisuhdestatuksen lisäyksen tarkoituksena todellakaan ole se, että haluaisimme jotenkin "esitellä" onneamme. Mun mielestä jos on kaksi ihmistä jotka rakastavat toisiansa niin miksi siitä ei voi olla mainintaa? Meidän tilanteessa tuo sitä paitai helpotti sitä, että vieraat miehet eivät ole enää niin paljon yrittäneet iskeä. (Totta kai osaan sanoa, että seurustelen mutta se ei aina kaikissa tilanteissa ole niin helppoa).