Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI MIES EI HALUA PARISUHDESTATUSTA NÄKYVIIN FACEEN?

Vierailija
29.05.2015 |

Olemme onnellinen avopari ja meillä on pieni lapsi. Minua on alkanut hämätä miehen fb-käytös. Ei halua näkyviin suhdestatustaan, eikä tykkää jos taggailen häntä perhekuviin. Ei tosin ole mikään fb aktiivikäyttäjä, päinvastoin. On siellä sivuilla jotain juttuja meistä ja lapsesta, mutta viime aikoina ei ole halunnut sinne näkyviin mitään meidän perheeseen liittyvää. Pitäisikö huolestua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää ap:n naiivius :D

Vierailija
2/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö työhön? Meillä mies ei työn vuoksi halua perheasioita faceen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdestatus facessa ei estä miestä pettämästä tosielämässä. Kuin ei statuksen puute tee miehestä pettäjää.

Vierailija
4/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on toinen nainen, jolta haluaa salata perheensä. Tai ehkä te olette se toinen perhe.

Vierailija
6/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:29"]Liittyykö työhön? Meillä mies ei työn vuoksi halua perheasioita faceen...
[/quote]

Mietin samaa, jos ei halua työkavereiden voivan stalkata sun profiilia yms.

Vierailija
7/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko haluaa pitää tiukasti kiinni yksityisyydestään (kaikki eivät todellakaan halua jakaa koko maailmalle parisuhdestatustaan tai lastensa olemassaoloa tai lukumäärää) tai sitten haluaa pitää fb:n "sinkkuna" ja porsastella menemään.

Vierailija
8/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko työkaverit naureskellu miehen pehmoilulle?

Vierailija
9/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ne itsen asiat muille kuuluu, tervettä käytöstä.

Vierailija
10/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naristiin siitä että mies ei käytä sormusta, nykyään tämä.

Vierailija
11/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tämä liittyy työhön ja turvallisuuteen:

Armeija suositteli aikoinaan tietyille henkilöille kokonaan jättäytymistä facen ulkopuolelle, nykyään ei saa ainakaan paljastaa työpaikkaansa tai kertoa siitä mitään. Kukaan tuntemistani poliiseista facessa ei ole laittanut näkyville puolisoaan saati lapsiaan. Samoin toimii moni sosiaalipuolen ihminen.

Olettehan puolison kanssa sopineet yhdessä millaisia perhekuvia on ok julkaista?

Vierailija
12/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi sen verran viisas avovaimo joka sanomattakin jättää perheen sisäiset asiat pois facesta.

Vierailija
13/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa silmäsi aloittaja!

Vierailija
14/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että hän ei halua muiden ihmisten tietävän että hänellä on jo puoliso ja perhe.

Vierailija
15/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän yksityisyydestäni enkä pidä facessa tietoja suhdestatuksesta, asuinkaupungista, osoitteesta tai puhelinnumerosta puhumattakaan. Lisäksi kaverilista on piilossa ja postaukset seinälleni. Lisäksi asetuksistani olen estänyt tagailun näkymisen muille. Tagauksesta tulee tieto ja pitää se itse erikseen hyväksyä.

Vierailija
16/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pirun pakko sinne faceen on koko elämäntarinaansa levittää??!! Minä en ole laittanut sinne edes syntymäaikaani tai asuinpaikkaani, saati lempparibiisejä yms yms yms. Ne ketkä tuntee minut, tietävät kyllä parisuhdetilanteni, ja muille se ei kuulu. Ihme skitsoilua tyhjästä. (Täällä anonyymipalstalla voin teille kertoa, että olen nainen, avoliitossa jo vuodesta 1991, yksi lapsi)

Vierailija
17/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v naimisissa enkä todellakaan tule mihinkä facee laittamaa mitää suhde merkintöjä ja ikinä en oo kellekkä antanu lupaa merkitä kuviin. Silti onnellinen parisuhde, että unohtakaa jo tollaset face sitä ja tätä jutut. M37

Vierailija
18/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facebookissa sen takia kun ei kiinnosta kertoa kaikille elämästäni. Kerron niille kenelle haluan.

Vierailija
19/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku on muka facessa levittelemässä tuntemattomille yksityisasioitaan?

Vierailija
20/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kannattaisi paljon muitakaan asioitaan levitellä..