Mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kysymys siis on otsikossa eli mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kommentit (87)
Jos jäisi lumivyöryn tai sortuvan rakennuksen alle ja hitaasti tukehtuisi ja musertuisi hengiltä
En haluaisi että ihmiset pelkäävät, panikoivat tai kiduttuvat kuollessa. Haluaisin kivuttomuutta ja rauhaa kaikille.
Oon ajatellut että elävältä palaminen tai sitten väkivaltaisesti kuoleminen. Kivitys tms.
Voi kun saisi kuolla nopeasti ja mahdollisimman kivuttomasti.
Tulla haudatuksi elävänä läpinäkyvään valaistuun arkkuun maan alle siten että viereisessä samanlaisessa arkussa olisi elävältä haudattuna oma lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Itselle läheisimmän ihmisen tekemään pitkäkestoiseen kidutusmurhaan.
Ja tämä vieläpä niin, että lapsemme joutuvat sen näkemään.
Saisi sydärin tätä palstaa selatessa ja viimeisen henkäyksen vetäisi jotain typerää ketjua lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Elävänä poltettu. Olen nähdyt videoita.kamalia.
Itse valitsisin tämän monen muun kuoleman ohi; hermopäätteet palaa nopeasti jolloin ei enää tunne mitään ja palokaasut vie tajun.
Haaksirikkoutuminen anopin ja appiukon kanssa autiolle saarelle. Appivanhempien seura on jo sinällään tuskallista kidutusta. Kiitos koronapandemian - EI ole tarvinnut tavata kahteen vuoteen!
Olisi sellaisessa ilmanvaihtoa vailla olevassa pienessä kasvihuoneessa kesän kuumimmilla helteillä. Kasvihuone olisi teurasjätettä ja ulosteliejua polviin asti ja siellä olisi tuhansia kärpäsiä ja paarmoja. Sitten olisi keho täynnä viiltelyhaavoja, ei olisi ruokaa eikä vettä. Lisäksi siellä olisi kaiuttimet, joista soisi Radio Suomipop täysillä.
Asua erämaassa lauman kanssa ja joku vidun nulikka etelästä antaa jonkun toisen vidun kudipään ampua sut vain koska kiintiö pitää saada täyteen.
Vanhuuteen neitsyenä ja koskaan seurustelemattomana.