Ihmetellään ja kummastellaan yhdessä ihmiskehoa ja sen toimintoja
Kaikki varmaan tietää sen tunteen, kun on juuri nukahtamaisillaan ja kehosi yhtäkkiä sillai nytkähtää. Mistäköhän tämäkin johtuu? Tai miksi ihmisten luonnolliset hiusvärit on niin tylsiä, miksei jotkut synny vaikka kirkkaanvihreillä hiuksilla?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:47"]
Edelleen jaksaa kummastuttaa, miksi ensin tulee maitohampaat ja sen jälkeen rautahampaat. Miksei rautahampaat voi tulla suoraan?
[/quote]
Tää ei ole mikään tieto vaan arvaus, mutta maitohampaat olis aikuiselle melko pienet...
Mua ihmetyttää se, että miten naisen maitorauhasten näkeminen saa miehen vehkeen pystyyn.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:52"]
Edelleen jaksaa kummastuttaa, miksi ensin tulee maitohampaat ja sen jälkeen rautahampaat. Miksei rautahampaat voi tulla suoraan?
[/quote]
Tää ei ole mikään tieto vaan arvaus, mutta maitohampaat olis aikuiselle melko pienet...
[/quote]
Ja siis vastaavasti rautahampaat ei mahtuisi lapsen suuhun.
T. Sama
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:51"]
Hiukset. Loputtomasti kasvavat karvat ja vain pääkopan alueella. Häh?
[/quote]
Eihän nekään loputtomasti kasva, kauemmin kyllä.
miksi ihmisen sukuelimet on niin rumat.
Tunnen kyllä parasyympaattisen ja sympaattisen hermoston toiminnan noin suunnilleen, mutta silti aina sekä ärsyttää että huvittaa paniikkiripuli.
Mut mistä johtuu, että vaikka kuinka jois vettä pitkin päivää, tulee ekan kerran vessahätä vasta lounastunnilla. Ja sit sen jälkeen saakin rampata vessassa parin tunnin välein.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:55"]
miksi ihmisen sukuelimet on niin rumat.
[/quote]
No miehen penis on ainakin mielestäni todella kaunis.
-melkeinheteromies-
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:52"]
[/quote]
[/quote]
Ja siis vastaavasti rautahampaat ei mahtuisi lapsen suuhun.
T. Sama
[/quote]
Tämä! Eli lapsen leukaan ei vielä rautahampaat mahtuisi :)
[/quote]
No mietipä miltä se yksivuotias pikkupiltti näyttäisi aikuisen ihmisen legot suussa...
Kirkas auringonvalo saa mut aivastamaan, eikä sitä voi mitenkään estää. Nenää alkaa vaan kutittaa mahdottomasti. Mutta miksi kaikki eivät pärski auringolle, mikä mekanismi saa toiset aivastamaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:58"]
[/quote]
No mietipä miltä se yksivuotias pikkupiltti näyttäisi aikuisen ihmisen legot suussa...
[/quote]
Lisäksi lapset on vähän vastenhakoisia pitämään huolta hampaistaan ja rautahampailla ne saa ikään kuin toisen mahdollisuuden jos ovat pilanneet maitohampaat.
Miksi korvassa on vasara, muttei kuitenkaan sirppiä?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:04"]
Kirkas auringonvalo saa mut aivastamaan, eikä sitä voi mitenkään estää. Nenää alkaa vaan kutittaa mahdottomasti. Mutta miksi kaikki eivät pärski auringolle, mikä mekanismi saa toiset aivastamaan?
[/quote]
Mulla sama vaiva. Hullulta tuntuu =)
Oon aina ihmetellyt miksi mun lapaluun paikkeilla on kohta, joka kutiaa sietämättömästi aina kun putsaan pumpulipuikolla korvaani... Älytöntä :D
Olen kasvanut aikuiseksi käytännössä pelkällä sokerilla ja vehnäjauholla, vaikkei sen pitäisi olla loogisesti mahdollista. Ja olen vielä ihan keskikokoinenkin.
En vieläkään ymmärrä miten on mahdollista, että kerran kakkasin valehtelmatta noin 30cm pitkän pökäleen.Katkeamatta siis. Tämä on taivahan tosi, tapahtui ulkomailla ja siellä oli se sellainen isoaltainen wc-istuin.
Kummittelee mielessä vieläkin =D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:50"]
Mistä johtuu panetus? Se tuskainen kamala panetus?
[/quote]
Mitä tuskaista siinä on? Vetää vaan käteen (miehet). Ja naisia se panetus ei tunnu muutenkaan kovin usein, jos ollenkaan, vaivaavan.
Miksi jotkut tykkää vaikka hevimetallista ja jotkut vaikka purkkapopista? Kaikilla on korvat, kuulemmeko musiikin sitten jotenkin erilailla ja teemme mieltymykset tämän perusteella? Kummallista.