Ihmetellään ja kummastellaan yhdessä ihmiskehoa ja sen toimintoja
Kaikki varmaan tietää sen tunteen, kun on juuri nukahtamaisillaan ja kehosi yhtäkkiä sillai nytkähtää. Mistäköhän tämäkin johtuu? Tai miksi ihmisten luonnolliset hiusvärit on niin tylsiä, miksei jotkut synny vaikka kirkkaanvihreillä hiuksilla?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:47"]
Edelleen jaksaa kummastuttaa, miksi ensin tulee maitohampaat ja sen jälkeen rautahampaat. Miksei rautahampaat voi tulla suoraan?
[/quote]
Tää ei ole mikään tieto vaan arvaus, mutta maitohampaat olis aikuiselle melko pienet...
[/quote]
Ja siis vastaavasti rautahampaat ei mahtuisi lapsen suuhun.
T. Sama
[/quote]
Tämä! Eli lapsen leukaan ei vielä rautahampaat mahtuisi :)
[/quote]
ei riitä selitykseksi mun mielestä. Voisihan ne hampaat kasvaa isoiksi myös asteittain ja vähitellen, kuten kaikki muutkin luut ihmisessä kasvaa, ei nekään tipu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:21"]Minusta on kummallista se, kun samassa taloudessa asuvilla naisilla kääntyy kuukautiskierto saman aikaiseksi.
[/quote]
Oon huomannut saman! Ne synkronoituu :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:07"]Oon aina ihmetellyt miksi mun lapaluun paikkeilla on kohta, joka kutiaa sietämättömästi aina kun putsaan pumpulipuikolla korvaani... Älytöntä :D
[/quote]
Ja mulla alkaa yskittään samaisen toimenpiteen aikana!
Mä en ymmärrä miten sisäelimet toimii
Elohiiret =) On vaan niin hulluntuntoista kun yläluomi elää omaa elämäänsä välillä.
Onkohan mun vasen yläluomi tilannut kaalimadosta itselleen vibraattorin? Siltä se nimittäin tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:07"]Oon aina ihmetellyt miksi mun lapaluun paikkeilla on kohta, joka kutiaa sietämättömästi aina kun putsaan pumpulipuikolla korvaani... Älytöntä :D [/quote] Ja mulla alkaa yskittään samaisen toimenpiteen aikana!
[/quote]
Mua alkaa kans yskittään!
Mun silmää pistää kun syön jäätelöä. Vaivannut jo pienenä tämä outo vaiva. Samoin jos nipistää pakarasta, nipistys tuntuu yläselässä..
Se on ihan kamala tunne, kun ei tiedä kutittaako korvaa vai kurkkua. Eikä siis tiedä pitäisikö kaivaa korvaa vai syödä vaikkapa näkkileipää.
Joku tietty kohta polvesta kun raapii, niin se tuntuu kummalliselle pistolle selässä. En vaan mitenkään löydä sitä kohtaa juuri nyt kun etsimällä etsin.
Miksi joku tykkää hullun lailla herkuista, limsoista sun muista eikä pysty pitämään syömistään aisoissa, ja toinen taas pystyy helposti kontrolloimaan syömistään ja herkutteluaan? Onko kaikilla samat mielihalut, mutta toinen pystyy pitämään ne taka-alalla, vai haluaako toinen niitä herkkuja vaan jotenkin enemmän?
Häpy- ja kainalokarvojen tarkoituksena on johdattaa hiki ja eritteet iholta pois. Kulmakarvat taas stoppaavat hien, jotta se ei valu silmille kriittisellä hetkellä.
Sitä en ymmärrä, miten vauva "osaa" kääntyä akselinsa ympäri synnytyskanavassa. Miten on synnyttäminen on ylipäänsä fyysisesti mahdollista?
Mua jaksaa aina huvittaa sperma. :D Alkaa usein väkisin naurattaa kun hoitelen miehen käsin ja se lentää sieltä. :D Se on aina yhtä hauskaa vielä näin 15 vuoden yhteiselon jälkeen.
Hah, mä en ainakaan ole kehittynyt mistään matelijasta, eikä oo taatusti kukaan muukaan mun sukupuusta. Törkeä loukkaus. Tuossa linkissä väitettiin ihmisen kehittyneen matelijasta.
Edelleen jaksaa kummastuttaa, miksi ensin tulee maitohampaat ja sen jälkeen rautahampaat. Miksei rautahampaat voi tulla suoraan?
Mun mielestä on hassua, kun ajattelee että jalat ovat perjaatteessa kaksi tikkua vartalossa ja niillä pääsee eteenpäin kun laitat sen maahan.
Mistä johtuu panetus? Se tuskainen kamala panetus?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:43"]
Hah, mä en ainakaan ole kehittynyt mistään matelijasta, eikä oo taatusti kukaan muukaan mun sukupuusta. Törkeä loukkaus. Tuossa linkissä väitettiin ihmisen kehittyneen matelijasta.
[/quote]Hä? Joku jumala tai menninkäinenkö sut on askarrellu? Vai polveudutko kenties levistä?
Mua hämmentää muisti ja sen toimita. Miten se toimii? Miksi toisilla (esim. mulla) on hyvä haju- ja valokuvamuisti?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:41"]Mua jaksaa aina huvittaa sperma. :D Alkaa usein väkisin naurattaa kun hoitelen miehen käsin ja se lentää sieltä. :D Se on aina yhtä hauskaa vielä näin 15 vuoden yhteiselon jälkeen.
[/quote] Alkoi hymyilyttää hyvällä tavalla. :D
Hiukset. Loputtomasti kasvavat karvat ja vain pääkopan alueella. Häh?
Mä en ymmärrä mitä virkaa on mm. kainalo- ja häpykarvoilla.