Lampela ja Kärpänen jälleen yhdessä!!!
Kommentit (75)
Mäkin haluaisin mun tuollaisen rakkauteni kanssa yhteen! Viis menneistä. Mutta en oo... :'( Ei se halua mua. Ei se enää rakasta mua.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:49"]Huvittavia nämä seiskasuhteet, no ensi viikolla taas uusi juonenkäänne, oisko joku raskaana vai palaako kenties Lampelan mökkisauna, saas nähdä :/ [/quote] Ja välillä "jätämme julkisuuden"
[/quote]
Siis miksi tämä urpoilu edes pitää tuoda julkisuuteen? Eikö sitä voi vihata ja rakastaa ihan vaan kahden kesken?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:49"]Huvittavia nämä seiskasuhteet, no ensi viikolla taas uusi juonenkäänne, oisko joku raskaana vai palaako kenties Lampelan mökkisauna, saas nähdä :/ [/quote] Ja välillä "jätämme julkisuuden"
[/quote]
Siis miksi tämä urpoilu edes pitää tuoda julkisuuteen? Eikö sitä voi vihata ja rakastaa ihan vaan kahden kesken?
[/quote]
Kuka sitä jaksaa näytellä, jos ei kukaan ole katsomassa?
Nainen taikka kärpänen ei arvosta itseään naisena vaan antaa miehelle ja rahalle vallan määräillä , puhua ympäri, ja uskoo kaikkiin Heikin sanoihin "rakkaudesta" ja "ei ikinä enää toistu". Niinpä niin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:27"]
[/quote]
[/quote]
Olisi kiva ymmärtää, miten tämä sinua häiritsee tai haittaa? Jos mua ei kiinnosta, en avaa ketjuja tai en lue koko asiasta.
Ja tarinahan ei varmasti pääty tähän, uusia käänteitä odotellessa...
Kärpänen teki vain kärpäsestä härkäsen. Olis kiva olla kärpäsenä katossa kun ne miettii uusia mainostemppuja
Aww, se rakkaus se rakkaus. Nyt voi käydä kevein mielin nukkumaan, kun tämäkin traagillinen tapahtumaketju on saanut näin hienon lopun. Aww!
Niin näyttää. Yhtä pitkää esileikkiä ja varmaan aina välillä pääsevät myös tositoimiin.
Mitä Hessu hakee tuolla julkisuudella? Luulisi tuonlaatuisen julkisuuden olevan uralle vain haitaksi? Ei mulla ainakaan ensimmäinen vaihtoehto, jos jostain syystä tarvitsisin juridista apua.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:03"]
Uuh, Lampela on oikea Kärpäsen herra.
[/quote]
Heikistä huokuu valtaa. Se rauhoittaa naisen kuin naisen. Heikin kainalossa paha maailma tuntuu kaukaiselta.
Miksi media saa valistaa vaimonpieksäjiä, pahoinpitelijöitä vapaasti?
-Hakkaa niin ettei jää näkyviä jälkiä.
-Pahoinpitele neljän seinän sisällä, saaressa tms paikassa mikä on muilta ihmisiltä piilossa.
-Pistä teko viinan piikkiin.
-Pakota uhri sovitteluun.
-Yritä vihjata että uhri on tulinen ja väkivaltainen ym.
-Itke sääliä esim. alaikäisillä lapsilla ja työpaikan menetyksellä.
YÖK!