Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlitteko te hääpäivää jotenkin?

Vierailija
20.07.2026 |

Mieheni ei sitä halua koskaan juhlia. Ilmoittaa jo etukäteen, että ei kannata sitten odottaa mitään. Olen vähitellen jo reilu 20 vuoden jälkeen tottunut tähän mutta kyllähän se minusta on kummallinen periaate olla juhlimatta yhteisiä vuosia 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana käydä ravintolassa syömässä. Käymme siis kerran vuodessa ravintolassa (oikeassa ravintolassa). 

Vierailija
2/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä ei kumpikaan ole sitä ikinä muistanut, niin turha syytellä toista. 16 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis mun tyyppinen mies jos ei halua juhlistaa meitä. 

Vierailija
4/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käydään syömässä, tai ostetaan shampanjaa, joskus saan kukkia, joskus jonkun korun. Ei mitään suureellista, mutta aina jotain pientä. 11 hääpävää.

Vierailija
5/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua niin haittaisi jos unohtaisimme hääpäivän, mutta kun siihen ihan valmistaudutaan sanomalla, että turha odotella mitään.

ap

Vierailija
6/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua niin haittaisi jos unohtaisimme hääpäivän, mutta kun siihen ihan valmistaudutaan sanomalla, että turha odotella mitään.

ap

No kai osaat sanoa, että hänen turha odotella joululahjaa ja synttärinä mitään. Sanot kans, et illalla turha odotella peiton alla mitään. 

Vierailija
7/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin sitten yksin hyvällä aterialla hienossa ravintolassa. Miehelle soittaisin,tuu hakee. Oon ottanu vähän viiniä.

Vierailija
8/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan kaikki kerralla. Kerran vuodessa juhlitaan isosti hää-, syntymä-, yms päivät esim matkalla. 

Vierailija
9/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä hän on sanonut kun olet kertonut hänelle omista tunteistasi? 

Vierailija
10/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa? Seisot siis piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään? 

Vierailija
11/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännesvuosisadan aikana on juhlittu enemmän ja vähemmän. Joskus on vain yhteistuumin onniteltu itseämme. Joskus on käyty ulkona syömässä, laivalla ja jonkun kerran myös Lontoossa, jossa tapasimme.

Vierailija
12/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jättänyt tulematta kun olet esim varannut illallisispöydän? 

Vierailija
13/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitten enää viitsi edes ehdottaa yhteistä tekemistä, ruokailua mitään, kun muutaman viikon ennen hääpäivää mies tekee ilmoituksen ettei aio sitä juhlistaa.

ap

Vierailija
14/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule juhlittua kun erottiin 14 vuotta sitten.

Vierailija
15/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut häitä ei mitään pelkkää köyhyyttä

Vierailija
16/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sitten enää viitsi edes ehdottaa yhteistä tekemistä, ruokailua mitään, kun muutaman viikon ennen hääpäivää mies tekee ilmoituksen ettei aio sitä juhlistaa.

ap

ok

Vierailija
17/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viime vuosina kummemmin juhlittu, mutta kyllä se päivä tulee silti jotenkin noteerattua. Ja ihmiset ilotulittaa meidän hääpäivänä, siitä saa aina vähän juhlafiilistä.

Vierailija
18/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mene yksin syömään ulos. Ties vaikka siellä tulis mielenkiintoisempi mies vastaan. Varaa vaikka kylpylä hemmottelu ja mene mutahoitoon,hierontaan,kasvohoitoon. Sit voit sanoa miehelle, että onkin tosi mukavaa ilman häntä kun saat muualta kosketusta ja huomiota. Hah.

Vierailija
19/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään yleensä hotelliin, joskus "vain" syömään ja isompina päivinä ulkomaille pariksi yöksi.

Mikä on miehesi perustelu vastustaa juhlintaa? Eikö ota sinun toiveitasi ollenkaan huomioon, ja jos ei niin miksi ihmeessä ei?

Arki merkitsee tietenkin eniten, mutta meistä nämä pienet arjen kohottajatkin ovat olleet avoliitollemme tärkeitä juttuja. Vaikeina aikoina ne on jopa tuntuneet kantavan, kun on ollut odotettavaa ja sitten kahdenkeskistä rauhallista aikaa.

34v naimisissa

Vierailija
20/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Onkohan hänellä joku trauma tai vääristynyt ennakko-oletus, mitä kenties toivot? Jos mies luulee, ettet ole tyytyväinen yhtään vähempään kuin tonnin timanttisormukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme