TYTÄR ON EHKÄ RASKAANA
Minun 17v tytär on seurustellut 2 vuotta poikaystävänsä kanssa, mutta nyt lähiaikoina olen huomannut hänen olevan kalpean ja huonovointisen näköinen ja on todella itkuinen... Ei siis itke meidän nähden, mutta huoneesta kuuluu itkemisääniä. Yhdesti "salakuuntelin" (Anteeksi, tiedän että ei saa salakuunnella) ohimennessäni heidän puheita, ja molemmat kuulostivat tosi vakavilta. En saanut selvää käytävälle asti mistä puhuivat, mutta poikaystävä sanoi "Musta tuntuu että et pärjää yksin"...mitä tuo tarkoittaa?? En tiedä mitä tapahtuu, mutta asia häiritsee minua. En oikein viitsi kysyä suoraan, koska se luultavasti olisi hyvin ahdistavaa. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? En halua olla tunkeileva.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:27"]Kysy siltä poikaystävältä et onko pannu sun kiltin tyttären paksuks
[/quote]
Hei ihan asiallisenakin voi pysyä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:26"]Tuo poikaystävän kommentti ihmetyttää. Voiko olla että tyttäresi on raskaana ja haluaisi ns. pärjätä yksin lapsen kanssa? Silloin poikaystävän kommentissa olisi järkeä.
[/quote]
Tätä minä itsekin mietin..
-ap
Ihan asiallisesti voi kyllä myös siltä poikaystävältä kysyä. Voi vähän möläyttää.
Ei minusta kuulosta sille että olisi raskaana, enemmänkin sille että olisi masentunut tai muutoin vaikeuksissa. Ja voihan parisuhde olla jo päättynyt ja silti entinen poikaystävä käydä kylässä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:31"]Ihan asiallisesti voi kyllä myös siltä poikaystävältä kysyä. Voi vähän möläyttää.
[/quote]
Tuntuisi törkeältä udella asiaa poikaystävältä, koska se on tytön asia ja tytön kuuluu puhua kanssani. Ei niin että poikaystävä juoruaa minulle.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:32"]Ei minusta kuulosta sille että olisi raskaana, enemmänkin sille että olisi masentunut tai muutoin vaikeuksissa. Ja voihan parisuhde olla jo päättynyt ja silti entinen poikaystävä käydä kylässä.
[/quote]
No kyllä nuo pussaili ihan normaaliin tapaan tänäänkin, joten ei ole erosta kysymys.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:32"]Ei minusta kuulosta sille että olisi raskaana, enemmänkin sille että olisi masentunut tai muutoin vaikeuksissa. Ja voihan parisuhde olla jo päättynyt ja silti entinen poikaystävä käydä kylässä.
[/quote]
No kyllä nuo pussaili ihan normaaliin tapaan tänäänkin, joten ei ole erosta kysymys.
-ap
[/quote]
Ja tosiaan masennusta tuskin on, koska oli masentunut parivuotta sitten ja ei käyttäytynyt näin.
-ap
Älä kysy poikaystävältä, tyttärellesi voi tulla sellainen olo että tunkeilet tai et luota hänen sanaan! Lisäksi poikaystävälle se voi olla inhottava tilanne. Kysy tytöltä onko kaikki hyvin, ja painota että olet huolissasi, et vihainen. Älä heti mainitse raskautta, vaan yritä saada tyttö itse juttelemaan. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:45"]Älä kysy poikaystävältä, tyttärellesi voi tulla sellainen olo että tunkeilet tai et luota hänen sanaan! Lisäksi poikaystävälle se voi olla inhottava tilanne. Kysy tytöltä onko kaikki hyvin, ja painota että olet huolissasi, et vihainen. Älä heti mainitse raskautta, vaan yritä saada tyttö itse juttelemaan. Tsemppiä!
[/quote]
Kiitos, pitää huomenna yrittää keskustella.
-ap
Kysy siltä poikaystävältä et onko pannu sun kiltin tyttären paksuks