Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tämä loppuu? Osa epilogeista sanoo pandemia olevan nyt loppusuoralla mutta onko näin?

Vierailija
26.01.2022 |

Milloin pandemia päättyy? Epidemiologi sanoi korona­pandemian olevan loppusuoralla, HS kysyi muilta asiantuntijoilta:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008564543.html

Lopettaako omikron pandemian? Epidemiologi Jussi Sanen mukaan pandemia jatkuu niin kauan kuin ihmiset uskovat siihen:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008553797.html

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, kuinka suomalaiset kusetettiin liittymään EU:iin.

Joo. Kansanäänestyksellä, valta kuuluu kansalle.

Vierailija
62/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, koronapilleri on tulossa aivan pian. Sitten loppuu.

Vierailija
64/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia tulee jatkumaan niin pitkään kuin valtiovalta käyttää valtaansa sen ylläpitämiseen.

Ei voida puhua mistään lopusta, kun koronapassia ym. tullaan käyttämään epidemian loputtuakin.

Vierailija
65/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syytä uskoa siihen että pandemia ja rajoitukset on katoamassa minnekkään. Keskiajan paiseruttoepidemia kesti vuodesta 1346 vuoteen 1671 asti eli peräti 323 vuotta.

Silloinpa ei ollut lääketiedettä eikä rokotteita. Nyt on. Veikkaan että pandemia on kesällä ohi.

No, miten on rokotteet toiminut? Estänyt hyvin tartuntoja? Ei tosiaan ole ohi kesällä, syksyllä eikä talvellakaan.

Rokotteet on toimineet niin, että minä esimerkiksi olen aivan hyvässä kunnossa, vaikka minulla on korona. Ei ole kuumetta, nuhaa, yskää tai mitään muutakaan häiritsevää. Pieni päänsärky ja silmien arkuus. Olen ollut paljon sairaampi tavallisessa flunssassa.

eri

Vierailija
66/66 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sano tarkkaa ajankohtaa loppumiselle sillä tämä poliittinen pandemia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi