G: miltä murrealuilta tulevat mukavimmat ihmiset?
Kommentit (24)
hirveimmät ihmiset asuu etelä-pohjanmaalla.
pohjois-pohjanmaalla mukavaa porukkaa (ei-uskonnolliset)
Ikävimmät etelä-pohjanmaalla, ja tuskin tarvitsee edes perustella...
Mukavimmat itämurre-alueilla.
Mukavimmat E- ja P-Karjalasta, ikävimmät Varsinais-Suomesta ja Satakunnasta.
Mä oon h..n mukava. Olen asunut ympäri Suomea, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Jopa niiden etelä-pohjanmaalaisten.
Minusta tämä on aika rasistinen aloitus, anteeksi nyt... En luokittele ketään epämukavaksi tai mukavaksi asuinpaikan mukaan, toivottavasti ette tekään oikeasti elättele tuollaisia ennakkoluuloja.
Mukavimmat savosta ja mansesta :)
t. se 17-vuotias teini
Kivoimmat savo-Karjala, karseimmat tapaukset etelä-Pohjanmaalta.
Joensuussa on Suomen sosiaalisimmat ihmiset. Siellä on aina mukava käydä.
Kyllä mukavimmat tuloo täältä Etelä-Pohojammaalta. Jos ei meistä tykkää niin saa olla kyllä kusta pääs, niin saatana.
Etelä-Karjalasta ainakin omien kokemusten mukaan.
En ikinä olisi myöntänyt tätä parikymppisenä stadilaisena, mutta savolaisissa ja etenkin pohjoissavolaisissa on jotakin vastustamattoman lupsakan kuuloista.
Savosta mukavimmat, pohjanmaalta ärsyttävimmät.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:28"]
Kyllä mukavimmat tuloo täältä Etelä-Pohojammaalta. Jos ei meistä tykkää niin saa olla kyllä kusta pääs, niin saatana.
[/quote]
Vastasit juuri itse siihen miksi teistä ei pidetä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:28"]
[/quote]
Vastasit juuri itse siihen miksi teistä ei pidetä.
[/quote]
Ai jaa.
Meitä ei aina kannata ottaa liian tosissansa.
;D
Idän suunnalta kateellisimmat, peittävät sen omakehuun ja joskus jopa törkeesti väheksyvät suorasnkin, luulin että olis ollut pohojalaasten ominaisuus mutta erehdyin.
Karjala ja Häme, mukavimmat ja rehellisimmät. Pohojanmaan suorasanaiset tyypit liian päällekäyviä. Ehkä Savossa samoja piirteitä. Tamperelaiset rennoimpia:)
Kamalimmat Jyväskylän suunnalta, mukavimmat hämeestä ja pohjois-pohjanmaalta
murr3ealueilta siis eli maakunnat? ap.