Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen 16v ATEISTI erittäin uskovaisessa perheessä

Vierailija
28.05.2015 |

Olen 16v ateisti, mutta perheeni on erittäin uskovaista porukkaa. Minulla on poikaystävä, jota vanhempani ei hyväksy. Joudun kapinoimaan kaikessa vastaan,koska vanhemmat rajoittavat liikaa normaali elämääni...

Haluatko kysyä jotakin? Vastaan kaikkeen edes jotenkin järkevään.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva saada nyt hyväksyntää vauvapalstalla. Sun vanhemmat voi olla aika rasittavia, mutta mieti tarkasti sitä uskonasiaa. Älä luovu koskaan sellaisesta, joka on samalla kestävää ja hyvää. Seksi poikaystävän kanssa on väliaikaista. Mitä sitten kun se loppuu? Rakenna elämäsi kalliopohjalke, vink vink.

Vierailija
22/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:35"]Voimii hei sulle 16v. Maailmasta tekee paskan paikan se, että ääliöt o niin pirun varmoja olevasa oikeessa ettei ne ees tajuu omaa typeryyttään. Lähetän täältä "jumalan siunausta" ja muita taikavoimia sulle et jaksat. Ps.koita pysyy väleissä porukoihis ja jos ne sanoo rukoilevasa sun puolesta ni älä suutu. Tää jumala juttu on niille se kaikista vahvin voima ja ne haluu uskoo et se suojelee sua. T:17v.
[/quote]

Joka kerta kun joku sanoo "jumalan siunausta", meinaan hakea isän kiväärin. Tuota paskaa olen kuullut koko ikäni, joten ei enää kiitos xd.
-Ap
[/quote]

Hah xD Siks yritänki laittaa enemmän niitä taikavoimia mitä piatää SUBin ennustajaeukotkin. Parantavaa voimaa ! Ja isot naurut perää *high five

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:27"]Milloin suunnittelet muuttavasi toiselle paikkakunnalle? Tai ainakin omillesi?
[/quote]

Mahdollisimman pian. Luultavasti kesän jälkeen, jos vanhemmat vaan päästää.
-Ap
[/quote]
Ei tuollainen kakara vielä omillaa pärjää.
[/quote]

Kakara? Mistä sinä tiedät millainen olen.
-Ap
[/quote]
16v eli lapsi toisinsanoen alaikäinen kakara. Mee nyt muualle angstaamaa.

Vierailija
24/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:40"]Onko kiva saada nyt hyväksyntää vauvapalstalla. Sun vanhemmat voi olla aika rasittavia, mutta mieti tarkasti sitä uskonasiaa. Älä luovu koskaan sellaisesta, joka on samalla kestävää ja hyvää. Seksi poikaystävän kanssa on väliaikaista. Mitä sitten kun se loppuu? Rakenna elämäsi kalliopohjalke, vink vink.
[/quote]

Ai enkö minä muka tee mitään muuta kun panen 24/7? :D Uskonto vie elämänhalun ja rajoittaa elämistä. En uhraa hetkeäkään tuollaiseen turhuuteen.
-Ap

Vierailija
25/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Hyvä, että olet päättänyt ajatella järjellä. Minun on hyvin vaikeaa käsittää, miten jotkut aikuiset ihmiset voivat tänä päivänä puhua tosissaan synnistä, joka pohjaa tuhansia vuosia vanhaan satukirjaan. :DD Se ei vain voi olla mahdollista, elleivät nämä synneistä puhujat ole oikeita huumoriveikkoja ja sano näitä asioita vitsillä.

Vierailija
26/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi ei ole uskonto, vaan jumaluskon puuttumista. Vitun pässit.

Vierailija
27/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:27"]

Kyllä sä tuosta kapinaiästä kohta pääset yli ja tajuat, että sun vanhemmat on oikeassa ja Jumala tuomitsee noin nuorten suhteet.

[/quote]

Jumalako tuomitsee vain koska sinä niin sanot?
[/quote]

Jumala ei tuomitse ketään, koska jumalaa ei ole.
-Ap
[/quote]
Mitenkä voit todistaa että Jumalaa ei ole? Aivan niin et mitenkään. Ateismikin on uskonto.
[/quote]

Jumalaan usko perustuu myyttiin ja kertomuksiin. Miten voit todistaa että se paska olisi totta? Älä kyseenalaista minua, sillä perheeni takia tunnen raamatun liiankin hyvin.
-Ap
[/quote]
Et sinä raamattua ymmärrä koska vain oikeasti uskovaiset ymmärtävät sen. Raamatun profetiat on toteutunut kuten esim Israelin itsenäistyminem 1948.

Vierailija
28/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea nuori. Tsemppiä! Olen itse kasvanut samanlaisissa oloissa.

Kun olet joskus päässyt muuttamaan pois kotoa, hanki ehdottomasti keskusteluapua. Tästä asiasta ei tarvitse selvitä yksin.

Vierailija
29/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:42"]Voimia! Hyvä, että olet päättänyt ajatella järjellä. Minun on hyvin vaikeaa käsittää, miten jotkut aikuiset ihmiset voivat tänä päivänä puhua tosissaan synnistä, joka pohjaa tuhansia vuosia vanhaan satukirjaan. :DD Se ei vain voi olla mahdollista, elleivät nämä synneistä puhujat ole oikeita huumoriveikkoja ja sano näitä asioita vitsillä.
[/quote]

Vanhempani ovat kuin lestadiolaisia. Tässä muutama sääntö meidän perheessä:

-seurustelu kielletty
-esiaviollinen seksi kielletty
-kiroaminen kielletty
-Suutelu poikaystävän kanssa kielletty
-kaikki päihteet kielletty
-paljastavat vaatteet kielletty
-"saatanallinen" musiikki kielletty (eli kaikki muu paitsi klassinen, tango jne.)

Lista vaan jatkuu..

Eli kotini motto on varmaan: kielletään kaikki.

Vanhempani on pahempia kun Päivi..
-Ap

Vierailija
30/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on k18! Menes ny siitä demii. Ei jaksa kakaroiden juttuja.

Vierailija
31/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:42"]Voimia! Hyvä, että olet päättänyt ajatella järjellä. Minun on hyvin vaikeaa käsittää, miten jotkut aikuiset ihmiset voivat tänä päivänä puhua tosissaan synnistä, joka pohjaa tuhansia vuosia vanhaan satukirjaan. :DD Se ei vain voi olla mahdollista, elleivät nämä synneistä puhujat ole oikeita huumoriveikkoja ja sano näitä asioita vitsillä.
[/quote]

Vanhempani ovat kuin lestadiolaisia. Tässä muutama sääntö meidän perheessä:

-seurustelu kielletty
-esiaviollinen seksi kielletty
-kiroaminen kielletty
-Suutelu poikaystävän kanssa kielletty
-kaikki päihteet kielletty
-paljastavat vaatteet kielletty
-"saatanallinen" musiikki kielletty (eli kaikki muu paitsi klassinen, tango jne.)

Lista vaan jatkuu..

Eli kotini motto on varmaan: kielletään kaikki.

Vanhempani on pahempia kun Päivi..
-Ap

[/quote]

Kaikkia näitä sääntöjä kyllä rikon..esim. rakastan rock musiikkia ja pukeudun siihen tyyliin..mikä meni kasvatuksessa vikaan..köh köh.
-Ap

Vierailija
32/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö riparin? Vai kenties protun? Jos kävit protun niin mitä vanhempas siitä tuumasivat?

T. 18v agnostikko, jonka perhe myös rasittavan uskonnollinen

Vierailija
33/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:50"]Kävitkö riparin? Vai kenties protun? Jos kävit protun niin mitä vanhempas siitä tuumasivat?

T. 18v agnostikko, jonka perhe myös rasittavan uskonnollinen
[/quote]

En käynyt mitään. Äiti läppäsi poskelle ja uhkasi heittää pihalle. Ottivat asian huonosti.
-Ap

Vierailija
34/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia tuntuu kovasti vituttavan kun nykynuoriso on järkevämpää...:D

Vierailija
35/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:38"]

Mitenkä voit todistaa että Jumalaa ei ole? Aivan niin et mitenkään. Ateismikin on uskonto.

[/quote]

Todistustaakka on aina sillä, joka väittää jotain olevan olemassa. Muutenhan voitaisiin olettaa, että aivan kaikki väitteet ovat tosia.

Mutta koska alan olla jo aika kyllästynyt teihin hihhuleihin, niin toivon että palat helvetissä ja saatana panee jumalaasi kuivana kakkoseen! :)

Vierailija
36/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:51"]Uskovaisia tuntuu kovasti vituttavan kun nykynuoriso on järkevämpää...:D
[/quote]

Niin :D Vituttaa vaan kun pitää koko ajan olla poikaystävällä salaa. Äiti soitti kerran poikkiksen vanhemmille ja kysyi olenko siellä, niin poikkiksen äiti valehteli minun puolesta että ei, koska halusi että voin olla poikkiksen kanssa..se on ihana ihminen :3
-Ap

Vierailija
37/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman uskontoa ei ole moraalia. Huomaahan sen nykyihmisistä jotka itsekkäitä ja rahaahneita.

Vierailija
38/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Hauska nauraa noille uskisten jäätäville argumenteille...:)

Vierailija
39/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:55"]Ilman uskontoa ei ole moraalia. Huomaahan sen nykyihmisistä jotka itsekkäitä ja rahaahneita.
[/quote]

Joo joo. Lopeta jo, uskovat ihmiset ne vasta itsekkäitä ja kaksinaamaisia onkin.
-Ap

Vierailija
40/109 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:51"]Uskovaisia tuntuu kovasti vituttavan kun nykynuoriso on järkevämpää...:D
[/quote]

Niin :D Vituttaa vaan kun pitää koko ajan olla poikaystävällä salaa. Äiti soitti kerran poikkiksen vanhemmille ja kysyi olenko siellä, niin poikkiksen äiti valehteli minun puolesta että ei, koska halusi että voin olla poikkiksen kanssa..se on ihana ihminen :3
-Ap
[/quote]
Valehtelu on vääriin. Ateisteilla ei ole mitään moraalia ja tappaisivat tuolla toisiaan jos sitä ei laissa kiellettäis.