Eikö kellään ole mitään positiivista sanottavaa Lastensairaalasta?
Täällä on haukkumisketju. Kertokaa omia kokemuksianne.
Kommentit (26)
Sanoin tätä jo kun lähdettiin lahjoitusten voimin rakentamaan sairaalaa. Saadaan kustannettua ne raamit, mutta kuka kustantaa sisällön.
Minulla pääosin hyvää sanottavaa. Hoitoon on päässyt aina. Henkilökunta on ystävällistä.
Lapsia sentään hoidetaan vielä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Nättiä taidetta on paljon.
Paitsi se painajaisia aiheuttava katossa vaaniva zombikala.
Parhaat asiantuntijat, erittäin hyvää hoitoa, ei mitään valittamista.
Alan tärkeimmät ongelmat näkyvät siellä hienosti: henkilöstöpula ja huono johtaminen.
Hyvää hoitoa saaneena tympii MOT tyyppinen käsikirjoitettu Hollywood draama, pyllyreikäni ovat silmäni. Hieno työtä tekevät niillä eväillä, jotka ovat saaneet. Missä on kiinnostus meidän tarinaa kohtaan? Muistetaan kaikki negatiivinen ja iloisesti unohdetaan kaikki positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Alan tärkeimmät ongelmat näkyvät siellä hienosti: henkilöstöpula ja huono johtaminen.
Tämä perustuu omaa kokemukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä näkyy sinun arjessa miten?
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, oletko vain katsonut kohuohjelman vai ihan itse ollut lapsesi kanssa siellä? Kerro mulle joku paikka, joka ei olisi kriisissä nyt. Edes yksi. Meidän lapsi ei olisi edes hengissä ilman lastensairaalaa, kirurgeja ja hoitajia. Kävimme yksityisellä, josta meidät ohjattiin lastensairaalaan, ihan siksi, että siellä on paras osaaminen ja jatkohoito/kuntoutus.
Olen kuullut että saa todella hyvää hoitoa ja kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne näkyy?
Vierailija kirjoitti:
No katso se MOT ohjelma.
Aivan, katsoin. Se olisi voitu kuvata missä tahansa. Siinä kerrotaan HUSn kuormitustilanne. Miten se näkyy just lastensairaalassa sun mielestä?
Muutaman kerran käyty ja aina on kaikki onnistunut hyvin. Iloinen olen, että Suomessa pääsee kaikki tarvittaessa hoitoon ja ei tarvita mitään vakuutuksia.
Miksi yhteiskunnan varoilla rakennettu sairalaa ANNETTIIN suomenruotsalaiselle säätiölle?
Miksi mikään MOT tms. ei tutki tätä kusetusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnan varoilla rakennettu sairalaa ANNETTIIN suomenruotsalaiselle säätiölle?
Miksi mikään MOT tms. ei tutki tätä kusetusta?
Ei vaan säätiö antoi sen HUSille.
Siellä on... uudehkot seinät.