Pakko puhua jonnekkin tästä
Valitsinpa aihe vapaan.
Olen tuskastumiseen asti surullinen. Minulla ei ole ainuttakaan ystävää. Viimeisinkin laittoi eilen viestin siitä, että minun täytyy etsiä joku muu, sillä hän ei jaksa kuunnella juttujani. Ymmärrän täysin, jos joku ei jaksa minua. Ihmettelisin enemmän, jos jaksaisi. Itkin koko illan, sillä hän oli minulle todellä tärkeä.
Asiaa ei helpota vaikea masennus ja anoreksia. Olen nuori ihminen, ja minulla olisi vielä paljon elettävää, mutta tällä hetkellä tuntuu ettei mikään ole elämisen arvoista.
Kommentit (7)
Katso ulos ikkunasta, aurinko paistaa. Älä käperry itseesi. Ehkä sinä voit olla se joka tuo ilon toiselle. Avaa silmät, katso ulos, lähesty toista ihmistä. Rakasta.
Johonkin anorektisten vertaisryhmään.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Miksi puhuit niitä juttuja?
[/quote] Miten pidät ystävyyttä yllä, kun et saa puhuq toiselle :D
En ole ap
Oletko hoidon piirissä noiden psyyk.sairauksien takia?
Hakeudu terveyskeskukseen ja sieltä saat lähetteen esim. mielenterveyshoitajan juttusille.
Voit puhua asioistasi hänelle.
Nyt pistät asiat kuntoon. Et ole lihava. Laihuus on ällöttävää. Syö terveellisesti juureksia, kasviksia, lihaa, kalaa, kanaa jne. Vältä kuitenkin sokeria ja kofeiinia.
Saat itsesi vielä kuntoon kunhan alat huolehtia itse itsestäsi. Tsemppiä Tyttö! Alku on vaikeata, mutta pystyt varmasti siihen. Anna itsellesi oikeus olla surkeana. Älä välitä joidenkin ilkeistä sanoista. Anna itsellesi rauha pikkuaskelin tervehtyä. Matkanvarrella tulee takapakkeja, se on normaalia. Mutta lupaa itsellesi ettet anna periksi. Tulee aika jolloin olet vielä onnellinen.
Terveellinen ruoka, uni ja huonojen ihmissuhteiden eliminointi auttaa pitkälle :)
Onnea matkaan aloittaja!
Saat ystäviä vielä. Vahvistat itseäsi ja kaikki järjestyy!
Ota tämä viimeisenä varoituksena; sinun on viimeistään nyt haettava itsellesi apua ammattilaisilta. Ystäväsi eivät voi toimia terapeutteinasi. Ystävyyden pitää olla vastavuoroista ja tuottaa iloa molemmille.
Miksi puhuit niitä juttuja?