Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin vahingossa alkoholia pikkulapsille

Vierailija
28.05.2015 |

Mulla kävi pieni moka. Tein lettuja omalle ja naapurin lapselle. Itse laitan yleensä paljon 43-likööriä lettutaikinaan ja vielä lisukkeena paistamisen jälkeen. Mulla oli kiire, olin puhelimessa ja en ajatellut kunnolla. Olin liian syvällä  omissa ajatuksissa. Huomasin mokan vasta nyt kun lapset ovat vähän ylikierros/väsymys/nauru-tilassa olohuonessa. Pitääkö mun olla huolissaan? 2 poikaa (4v/5v). Onko pakko kertoa naapuripojan äidille? Hän jää meille yökylään huomiseen asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
2/3 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:41"]

Paska provo.

[/quote]

Olisi kiva, jos olisi provo. Mutta mulla on tapa käyttää 43-likööriä sokerin sijaan kun minä ja mies tykkäämme siitä. - AP

Olen tehnyt päätöksen että asia ei voi olla niin paha. Kyllä minäkin söin lapsena usein koko paketin mon cheri suklaata ja se ei nyt haitannut vaikka siinäkin on alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:41"]

Paska provo.

[/quote]

Olisi kiva, jos olisi provo. Mutta mulla on tapa käyttää 43-likööriä sokerin sijaan kun minä ja mies tykkäämme siitä. - AP

Olen tehnyt päätöksen että asia ei voi olla niin paha. Kyllä minäkin söin lapsena usein koko paketin mon cheri suklaata ja se ei nyt haitannut vaikka siinäkin on alkoholia.
[/quote]
Lässyn lässyn, provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi