Annoin vahingossa alkoholia pikkulapsille
Mulla kävi pieni moka. Tein lettuja omalle ja naapurin lapselle. Itse laitan yleensä paljon 43-likööriä lettutaikinaan ja vielä lisukkeena paistamisen jälkeen. Mulla oli kiire, olin puhelimessa ja en ajatellut kunnolla. Olin liian syvällä omissa ajatuksissa. Huomasin mokan vasta nyt kun lapset ovat vähän ylikierros/väsymys/nauru-tilassa olohuonessa. Pitääkö mun olla huolissaan? 2 poikaa (4v/5v). Onko pakko kertoa naapuripojan äidille? Hän jää meille yökylään huomiseen asti.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:41"]
Paska provo.
[/quote]
Olisi kiva, jos olisi provo. Mutta mulla on tapa käyttää 43-likööriä sokerin sijaan kun minä ja mies tykkäämme siitä. - AP
Olen tehnyt päätöksen että asia ei voi olla niin paha. Kyllä minäkin söin lapsena usein koko paketin mon cheri suklaata ja se ei nyt haitannut vaikka siinäkin on alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:41"]
Paska provo.
[/quote]
Olisi kiva, jos olisi provo. Mutta mulla on tapa käyttää 43-likööriä sokerin sijaan kun minä ja mies tykkäämme siitä. - AP
Olen tehnyt päätöksen että asia ei voi olla niin paha. Kyllä minäkin söin lapsena usein koko paketin mon cheri suklaata ja se ei nyt haitannut vaikka siinäkin on alkoholia.
[/quote]
Lässyn lässyn, provo
Paska provo.