Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erikoinen mustasukkaisuuden ilmaisu?

Vierailija
25.01.2022 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 15 vuotta. Kolme lasta ja onnellinen liitto. Meidän firmaan tuli uus työntekijä joka jakaa toimiston kanssani. Kyseessä on vähän nuorempi pitkä komea mies.

Mieheni ei oli ikinä ollu minusta mustasukkainen. Tai siis ei ainakaan ole millään tavoin tuonut sitä koskaan ilmi. Tosi tasapainoinen ihminen.

Tuon uuden työkaverin myötä olen törmännyt erikoiseen ilmiöön. Jokaikinen kerta, kun olen ollut työkaverin kanssa jossain, työreissu, automatka, mikätahansa, mieheni haluaa seksiä kanssani. Aina. Jokakerta. Viimeksi eilen. Tulin kotiin puolilta öin. Mies nousi unestaan sängystä ja tuli ja pani.

Asia ei siis haittaa, hyvää seksiä tarjolla. Mutta voiko tämä olla joku mustasukkaisuuden merkki?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin ollakin. Voi olla että miestä kiihottaa mielessään "kilpailla" sinusta (vaikka mitään kilpailuasetelmaa ei oikeasti olisi).

Tuossahan ei ole mitään ongelmaa, nauti vain.

Vierailija
2/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mustis.

Mutta tuli ja pani? Siis tosta vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies tuli?

Vierailija
4/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haistaa hormonierityksessäsi tapahtuneen muutoksen. Siksi häntä naitattaa.

Vierailija
5/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mustis.

Mutta tuli ja pani? Siis tosta vaan?

No tää oli tällänen vähän kärjistetty ilmaisu sille erikoiselle tilanteelle että mies heräsi täydestä unesta ja tuli luokseni ja alkoi mitään sanomatta minua riisua. Ja siis siinä ei mitään, oli tosi kivaa kyllä.

Olen joskus pohdiskellut että eikö mies vain tunne koskaan mustasukkaisuutta vai pystyykö hän vain niin hyvin hillitsemään sen ettei se näy minulle. Ja kun itse tämän jotenkin mustasukkaisuuden merkkinä itse koen, niin siksi kirjoitin, kun halusin ulkopuolista näkökulmaa asiaan. 

Niinkuin joku kirjoittikin, ongelmaa ei ole. 

Vierailija
6/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän salaa kiihottuu ajatuksesta että sinä ja tämä uusi työkaveri panette? Ehkä hän ei ollutkaan ihan "unessa". Monilla voi olla vastaava fantasioita.

Mutta joo...kannatan rehellistä keskustelua asian tiimoilta oli syy sitten mikä tahansa.

Vierailija
7/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on joku meno vaikka vaan yhdeksi päiväksi, vaimo haluaa edellisenä iltana varmasti panna!!Luultavasti yrittää varmistaa näillä, että kotonakin saa.

Vierailija
8/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä mustasukkaisuutta ole. Voi olla, että miestäsi yksinkertaisesti kiihottaa ajatus siitä, että touhuilut työkaverisi kanssa. Ei tuollaiset ajatukset niin tavattomia ole. Eri asia sitten haluaako sinulle ääneen tällaista myöntää. Älä murehdi vaan nauti!

Vierailija
9/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on joku meno vaikka vaan yhdeksi päiväksi, vaimo haluaa edellisenä iltana varmasti panna!!Luultavasti yrittää varmistaa näillä, että kotonakin saa.

Erikoinen toiminta naiselta! Mutta varmasti kiva. 

Vierailija
10/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ohjailee tunteet vielä enemmän kuin

järki. Tunteita voi hillitä tai yrittää hillitä.

Näyttäis siltä, että miehesi tuntee tilanteen

vähintäänkin harmilliseksi , vaikka ei sitä

tunnustaisikaan.

Vierailija
11/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten haluaa testata oletko juuri pannut. Jos et jaksaisikaan seksiä. Tai kuvittelee että voi jotenkin huomata, että olisit juuri pannut, esimerkiksi toisen miehen mällit siellä.

Vierailija
12/12 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on aisurifantasia. Hyvin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi