Uusia seksiviestejä julki. Varsinainen sanaseppo tämä Toimi...
Tässä muutamia otteita Kankaanniemen viesteistä:
"Haluan ruiskaista niin että tissit räjähtää.
Et oo pimppibimbo kuten joku vois jutuistas päätellä.
Peppuperjantaita...Älä munastu...kaikkiko kävis? B-rappuunkin."
Lisää painetussa Hymyssä.
Tsiisus :D
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:37"]
Mutta hei, ehkä Toimilla ja sen vaimolla on tällainen pikku harrastus, lähetellään tuhmia viestejä vieraille ja sitten niillä yhdessä hekumoidaan. Ihmisillä on kuulkaa vaikka mitä ihmeellisiä fetissejä ja tapoja. Ainoa mikä tässä mättää on se, että Toimi on tyhmä, kun ei ymmärrä, että poliitikkona hän on koko ajan suurennuslasin alla ja tällaiset viestit tulee takuuvarmasti ilmi. Ja ettei ole ymmärtänyt lopettaa, jos vastapuoli on ilmaissut, että ei kiinnosta.
Ja sitten tietysti se tekojeesustelu, jota kyllä suuri osa uskovaisista harrastaa melko railakkaasti: itse piehtaroidaan synnissä, mutta toisten syntejä lasketaan. Jostain syystä uskovaisilla on nyt tapetilla homoseksuaalit, niitä on kiva kiusata ja elämää hankaloittaa. Viis siitä, että homot tekee itsemurhia ja muutenkin kärsivät syrjinnästä ja muiden asenteellisuudesta, kunhan vain oma kilpi kiiltää. Uskiksista ne pahimmat "syntiset" löytyvät, se on ihan fakta. Yleensä suurinta älämölöä seksiasioista pitävät, ovat itse kaikkein riettaimpia, joten ei tässä sinänsä mitään yllättävää ole.
[/quote]
Ja samat parrat höpöttää peppuperjantaista... Sairasta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:53"]
Kuka olisi voinut uskoa, millaisia ajatuksia tuon setämiehen päässä raksuttaa! Hyi!
[/quote]
Impotenssiä olisin ennemmin veikannu.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:50"]Kanerva puhui puutarhanhoidosta. Kankaanniemi suorasanaisesti tisseistä, pyllyistä jne. Mutta mitä Matti Vanhanen puhui!? En muista enää.. [/quote] Varmaan vaan söi uuniperunoita. [/quote] Hmmm... En muista mitään siitä kohusta. Missäs Susan Ruusunen nykyään onkaan?
[/quote]
Näin sen viime jouluna markkinoilla myymässä jotain ruokaa muistuttavaa.
[/quote]
Ilman sipulia, veikkaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:52"]
Ennen peppuperjantaita on toosatorstai. Lautalauantaina ei silikoneja katella, vaan sellusunnuntaina laitetaan selluliitit lätisemään.
[/quote]
Munamaanantaina, tissitiistaina ja kinky-keskiviikonakin voi harrastaa tuhmia. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:50"]Kanerva puhui puutarhanhoidosta. Kankaanniemi suorasanaisesti tisseistä, pyllyistä jne. Mutta mitä Matti Vanhanen puhui!? En muista enää.. [/quote] Varmaan vaan söi uuniperunoita. [/quote] Hmmm... En muista mitään siitä kohusta. Missäs Susan Ruusunen nykyään onkaan? [/quote] Näin sen viime jouluna markkinoilla myymässä jotain ruokaa muistuttavaa. [/quote] Ilman sipulia, veikkaan?
[/quote]
No en kuule ostanut. Sen verran ällötti.
Ihanaa huomenna on peppuperjantai ja aion päästää bimbopimppini valloilleen!!
Tuleeko kenellekään Hymyä?
Haluan tietää mitä ne muut viestit sisältävät.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:09"]
Eikö Suomessa olekaan voimassa viestintäsalaisuus? Ei sillä, että puolustelisin Toimia, mutta noin periaatteessa? Eli jos mullakin joskus vaikka elämä kuljettais jonkinsortin julkkikseksi, niin voidaanko mun lähettämät seksiviestit kaivaa esiin vaikka 10 vuoden takaa? Niitä on nimittäin tullu läheteltyä.
[/quote]
Hymyn palkkiot on isommat ku mahdolliset sakot. Ja kyllä mä kertoisin ystävilleni jos joku lähettäis moista törkyä. Ehkä poliisillekin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:19"]
Pimppibimbo jonka tissit räjähtää... hartaat uskovaiset taitaa ihan oikeasti olla kaikista pahimpia perverssejä
[/quote]
Näin mä oon aina epäillyt ja eronnut kirkosta. Luonnotonta touhua.
Räsänen saa paljon hyviä vaaliteemoja...
kyllä mulla vaimona nyt lähtis eropaperit heti vetämään. Ei noissa viesteissä ole enää mitään epäselvää, selviä suoria ehdotteluja vieraille naisille. Ei paluuta yhteen, kun kerran henkistä uskottomuutta noin pitkälle ajatellut ja puhunut. IHMETTELEN jos vaimo ei eroa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:44"]
Noikin unohtuu pian kuten Kanervan viestit. Ihmisille tulee muuta höyryämistä.
[/quote]Kanervan viestit ei ole vieläkään unohtunu.
[/quote]
Eikä kohde...
Vanhasen tapauksessa ei kyllä ollu mitään muuta kohistavaa kuin se että Ruusunen yritti rahastaa seksisuhdettaan kuvailemalla. Kaksi aikuista vapailla markkinoilla olevaa ihmistä. Ja suurin paljastus oli uuniperunat.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:05"]
kyllä mulla vaimona nyt lähtis eropaperit heti vetämään. Ei noissa viesteissä ole enää mitään epäselvää, selviä suoria ehdotteluja vieraille naisille. Ei paluuta yhteen, kun kerran henkistä uskottomuutta noin pitkälle ajatellut ja puhunut. IHMETTELEN jos vaimo ei eroa.
[/quote]
Siis nyt kun nämä viestit ovat julki niin on ihan selvää, ettei Toimille ole herunut eikä se ole edes tosissaan yrittänyt päästä toimimaan. Olisi varmaan muuten valinnut aika toisen kulman käsitellä aihetta. Vaikka sitten plagioinut niitä puutarhanhoitoviestejä tai vienyt naisia syömään uuniperunaa tai pihviä ilman sipulia tai pizzaa ilman juustoa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:50"]Kanerva puhui puutarhanhoidosta. Kankaanniemi suorasanaisesti tisseistä, pyllyistä jne. Mutta mitä Matti Vanhanen puhui!? En muista enää.. [/quote] Varmaan vaan söi uuniperunoita. [/quote] Hmmm... En muista mitään siitä kohusta. Missäs Susan Ruusunen nykyään onkaan?
[/quote]
Näin sen viime jouluna markkinoilla myymässä jotain ruokaa muistuttavaa.