Ostakaa ulkomailta!
Kaikki mahdollinen vaatteet,tupakat,alkoholi,kengät, jne. Auttakaa myös kavereitanne ja sukulaisianne jotka eivat osaa tilata ulkomailta.Tehkää heille paypal tili ja näyttäkää miten se toimii.Tähän ketjuun voitte jakaa hyviä ja luotettavia sivuja.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:58"]Olen ostanut suurinpiirtein kaiken paitsi ruuan ulkomailta viimeiset 5 vuotta.
[/quote]
Sama täällä.Ruokaakin haen välillä tallinasta.
Ap
Mä olen esimerkiksi ostanut jo pitkän aikaa oman työni ulkomailta. Maksan mielelläni veroparatiisiyhtiölle voitot ja täysin vieraalle valtiolle veroja. Eihän tää mua kosketa jos saan halvalla. Liimaan aina ruokakaupassakin halvan ulkomaisen lapun kotimaisiin tomaatteihin, sillä en halua maksaa ryöstöhintoja. Säästyneillä rahoilla käyn hakemassa kaljaa ja tupakkaa Virosta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:51"]
Kaikki mahdollinen vaatteet,tupakat,alkoholi,kengät, jne. Auttakaa myös kavereitanne ja sukulaisianne jotka eivat osaa tilata ulkomailta.Tehkää heille paypal tili ja näyttäkää miten se toimii.Tähän ketjuun voitte jakaa hyviä ja luotettavia sivuja.
[/quote]
Rikkuri.
[/quote]
Miten niin?Ei mikään velvoita minua ostamaan suomesta mitään.
Ap
Ostan kaiken, ihan kaiken ulkomailta. Halvalla. Vaatteet, laukut, korut, meikit, sisustustavarat, mitä nyt mieleen tulee. Kerran vuodessa paikan päältä eri maista, joskus netistä. Saatan jopa myydä niitä täällä kalliilla, jos haluan. Säälin suomalaisia pienyrittäjiä, ihailen ja kunnioitan jos viitsivät yrittää täällä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:51"] Kaikki mahdollinen vaatteet,tupakat,alkoholi,kengät, jne. Auttakaa myös kavereitanne ja sukulaisianne jotka eivat osaa tilata ulkomailta.Tehkää heille paypal tili ja näyttäkää miten se toimii.Tähän ketjuun voitte jakaa hyviä ja luotettavia sivuja. [/quote] Rikkuri. [/quote] Miten niin?Ei mikään velvoita minua ostamaan suomesta mitään. Ap
[/quote]
Oletettavasti sua ei myöskään harmita verojen korotukset eikä esim. lasten koulutuksesta tai päivähoidosta leikkaaminen. Tärkeintä on saada halvalla! Vaikka se välillisesti tulisi sun lapsille maksamaan tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:01"]Miksi haluaisin syytää rahojani ulkomaille? Ketä se hyödyttää? Mieluummin neuvottelen edulliset diilit suomalaisen kauppiaan kanssa.
[/quote]
Et suomesta saa mitään edullisesti urpo
No tupakkaa saa Haaparannasta/Venäjältä/Virosta/ risteilyltä. En ole vielä löytänyt nettisivua mistä tilata.
Olen jo pitkälti siirtynyt tähän, koska rahat ovat tiukilla. Mitä vähemmän rahaa on käytössä, sitä suurempi kynnys on suosia kotimaisia kalliimmalla myyviä/myytäviä liikkeitä ja tuotteita. Palveluita käyttäisin mielelläni, mutta ei ole varaa.
T. akateeminen pätkätyöläinen
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:51"] Kaikki mahdollinen vaatteet,tupakat,alkoholi,kengät, jne. Auttakaa myös kavereitanne ja sukulaisianne jotka eivat osaa tilata ulkomailta.Tehkää heille paypal tili ja näyttäkää miten se toimii.Tähän ketjuun voitte jakaa hyviä ja luotettavia sivuja. [/quote] Rikkuri. [/quote] Miten niin?Ei mikään velvoita minua ostamaan suomesta mitään. Ap
[/quote]
Oletettavasti sua ei myöskään harmita verojen korotukset eikä esim. lasten koulutuksesta tai päivähoidosta leikkaaminen. Tärkeintä on saada halvalla! Vaikka se välillisesti tulisi sun lapsille maksamaan tulevaisuudessa.
[/quote]
Täällä kallistuu kaikki kuitenkin koko ajan joten on ihan sama mitä teemme
Ap
Työttömyys, palkkojen alennus ja verojen nostot ajaa ihmiset ostamaan ulkomailta. Kana oli ennen munaa, tässä tapauksessa.
No vittu joo. Näin se kotimaa nostetaan lamasta ja luodaan työpaikkoja.
Idiootit!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:56"]Miksi? Minä tuen mielelläni suomalaista yrittäjää.
[/quote]
Suomalaisia yrittäjiä on paljon esimerkiksi virossa jotka myyvät suomeen tavaraa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:14"]
Idiootit!
[/quote]
Ei ihmisillä ole enää varaa ostaa, ymmärrä jo. Tätä kampanjaa olisi pitänyt tehdä 2008, mutta ei tehty, nyt on jo myöhäistä
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:14"]No vittu joo. Näin se kotimaa nostetaan lamasta ja luodaan työpaikkoja.
Idiootit!
[/quote]
No ei sitä.millään veron kiristyksilläkään nosteta.Jos tämäkin hallitus on näin tyhmä niin mitä tässä mitään verojakaan tänne konkurssi pesään kannattaa maksaa.Kaikki on saatanan kallista.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:18"]
Idiootit!
[/quote]
Ei ihmisillä ole enää varaa ostaa, ymmärrä jo. Tätä kampanjaa olisi pitänyt tehdä 2008, mutta ei tehty, nyt on jo myöhäistä
[/quote]
Mutta kun valitettavasti kansantalous ei toimi niin, että sinä voit viedä rahasi muualle ja jatkaa samalla elintasolla täällä. Se tulee vielä eteen esim veronkorotuksina tai leikkauksina sosiaalituista, terveydenhuollosta tms. Eli se kaatuu meidän lastemme niskaan.
Minä imen kaiken irti sossusta mitä saan.Kaikki rahani menevät ulkomaille.En osta suomesta edes ruokaa ja näin tekevät melkein kaikki kaverinikin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:18"]
Idiootit!
[/quote]
[/quote]
Mutta kun valitettavasti kansantalous ei toimi niin, että sinä voit viedä rahasi muualle ja jatkaa samalla elintasolla täällä. Se tulee vielä eteen esim veronkorotuksina tai leikkauksina sosiaalituista, terveydenhuollosta tms. Eli se kaatuu meidän lastemme niskaan.
[/quote]
Tämä on ihan hyvä. Näin saadaan vihdoinkin tuhotuksi tämä sosiaaliyhteiskunta. Kun ollaan saatu tällaisen toiminnan jälkeen sossutuet nollille ja työllisyys romahdutettua, niin voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Suomessa kaikki on kallista sen takia, kun täällä on liian kovat palkat ja liian suuret verot. Veroja saadaan alaspäin kun ei makseta mitään tukia loisille. Kun ostetaan ulkomailta, niin työvoima katoaa, ja niin katoaa sitten samalla myös verotulot, joten loisille ei ole enää jakaa rahaa. Kun romahdus on tapahtunut, niin työnteko nousee kunniaan, vaikkakin paljon pienemmillä palkoilla kuin nykyään. Suomestakin alkaa saada tavaraa halvalla, mutta mitään ulkomaista tavaraa ei ole varaa ostaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:18"]
Idiootit!
[/quote]
[/quote]
[/quote] ei yksittäinen kuluttaja voi mitään asialle. puhu hallitukselle asiasta, pyydä niiltä yritystukea. paha meidän on ostaa jos meillä ei ole varaa
Miksi maksaisin monikertaisen hinnan ostamalla suomesta? Se nyt vaan on täysin älytöntä ostaa kalliilla