Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raxu komosella, onpas se taas lihonu!

Vierailija
28.05.2015 |

Ei muuten, mut kun siitä on pidetty hemmetinmoista haloota. Jojottelija näyttää olevan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää, jos näin on. Olin niin tyytyväinen, kun oli kerrankin hyvä ja kannustava esimerkki aikuisen naisen elämäntapamuutoksesta. Oisko kuvaa, onko kyse vain ihan normaalista painonvaihtelusta?

Vierailija
2/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä näkyy..on alkanut pitämään tuollaisia isoja tunikoita, ettei kilot näkyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matami on! Kaunis kyllä.

Vierailija
4/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi :/ oli hyvä esimerkki vaikka kuntokuurinsa alusss liikunnan määrä meni liiallisuuksiin

Vierailija
5/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen ties ettei siitä mitään oikeesti tuu. Jos on niin pahasti ylipainoinen kuin oli ennen vouhkaamistaani niin noin siinä käy. Mutta hei, nythän voi taas tehdä uuden mediatempauksen samasta vanhasta aiheesta kun raxu taas remppaa!!

Vierailija
6/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis on kyllä, mutta näyttää lähenevän painonsa kanssa vanhoja lukemia:(
Luulisi, että aika noloa lihoa noin hirveästi, kun hänen laihtumisestaan tehtiin niin iso numero.

Vierailija
7/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohta kansa ostaa Raxun uutta kirjaa joka kertoo yhteiskunnan ulkonäköpainotteisuudesta ja itsensä hyväksymisestä sellaisenaan kuin on.

Vierailija
8/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:22"]kaunis on kyllä, mutta näyttää lähenevän painonsa kanssa vanhoja lukemia:(
Luulisi, että aika noloa lihoa noin hirveästi, kun hänen laihtumisestaan tehtiin niin iso numero.
[/quote]

Onneksi EI OLE piiloutunut.
Se olisi noloa ..

Vierailija
9/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksun sanomahan on nyt se, etteivät pienet painonvaihtelut enää haittaa. Kiloja tulee ja kiloja menee. Tästä lähtien kaikki hänen painonvaihtelunsa ovat luultavasti "pieniä". Luulenpa, että hän tuostakin taas laihtuu, kun työstressi laskee tai mitä muutoksia nyt taas elämäänsä kaipaakaan. 

On tuo minusta kyllä kummallista, ettei hän saa pidettyä painoa kurissa vaikka on asiantuntijoita ympärillä opastamassa. Ehkä alun perinkin olisi pitänyt laihduttaa sillä tyylillä, mitä pystyisi ylläpitämään lopun ikäänsä. 

Vierailija
10/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis ja hyvä esiintyjä, mutta kilot on kyllä tulleet takasin

Vierailija
11/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxu on jossain kertonut, että laihdutus aiheutti ennenaikaiset vaihdevuodet. Ehkä on tajunnut, että hormonitoiminnan kannalta jojoilu ei ole hyvä asia ja päättänyt pysyä mieluummin pullukkana.

Vierailija
12/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä teitä, jotka onnistutte laihtumaan, ja lihotte takaisin. En siis sisäistä, mitä ihmettä ihmisen päässä silloin tapahtuu. Olen itsekin jonkun verran jojoillut, mutta vähän lihottuani säpsähdän ja ryhdistäydyn.

Mitä ihmettä ihminen tuossa tilanteessa miettii?

Vierailija
13/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa haluaisi heittää kovaa työtä hukkaan. Itelläni on yläpainoraja ja se kun menee rikki niin kurinpalautus alkaa HETI, eikä maanantaina.

Vierailija
14/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:29"]

Minä en ymmärrä teitä, jotka onnistutte laihtumaan, ja lihotte takaisin. En siis sisäistä, mitä ihmettä ihmisen päässä silloin tapahtuu. Olen itsekin jonkun verran jojoillut, mutta vähän lihottuani säpsähdän ja ryhdistäydyn. Mitä ihmettä ihminen tuossa tilanteessa miettii?

[/quote]

No voe mahoton, on se hyvä että Sinä sentään osaat! T. normaalipainoinen, mutta tuollainen itsensä ylentäminen on perseestä!

Vierailija
15/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:29"]

Minä en ymmärrä teitä, jotka onnistutte laihtumaan, ja lihotte takaisin. En siis sisäistä, mitä ihmettä ihmisen päässä silloin tapahtuu. Olen itsekin jonkun verran jojoillut, mutta vähän lihottuani säpsähdän ja ryhdistäydyn. Mitä ihmettä ihminen tuossa tilanteessa miettii?

[/quote]

No voe mahoton, on se hyvä että Sinä sentään osaat! T. normaalipainoinen, mutta tuollainen itsensä ylentäminen on perseestä!
[/quote]
Ei kun se oli kysymys! En arvottanut lainkaan. Sinun kommenttisi sen sijaan sisältää rajua arvottamista.

Vierailija
16/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopu sijaa antaa, muistattehan mainion Sopu-teltan.

Vierailija
17/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Raxu? Sori kun kyselen mutta asun ulkomailla ja tämä henkilö on mennyt ihan ohi.

Vierailija
18/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on raxu?

Vierailija
19/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel Lignell
Viulisti (?), näyttelijän vaimo, juontaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi