Olemattomat sisemmät häpyhuulet ja häpeä
Ongelmani on; suuret ja turpeat ulommat häpyhuulet mutta lähes olemattomat sisemmät häpyhuulet. Tunnen itesni epänaiselliseksi rakenteeni takia ja häpeilen itseni näyttämistä miehille. Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Mulla innie JA outie. Voiko friikimpää enää olla? Tätä ei voi kysyä kuin miehiltä, nehän niitä enemmän näkee. Pitäis varmaan joku pieni leikkaus tuohon ottaa.
N32
Innie & outie on yleisin vulvan malli.
Etuosasta häppärit pilkistävät mutta vaginan suuaukon kohdalla niitä ei ole, ulommat häpyhuulet ovat yhdessä muodostaen sulkeutuvan mallisen vulvan.Noin varmaan onkin, mutta en tarkoittanut sitä. Yep, varmaan niin outo tapaus että et osaa edes kuvitella, heh.
N32
Kuvaile toki millaista vulvaa tarkoitat. Apuna voit käyttää mm. gynodivercityn kuvastoja.
T
Kelpaako täällä linkit johonkin kuvaan? Laita omastasi v:stä kuva. Tuo edellinen vaihtoehto tuossa ei tietysti ole oikein aito, mutta tyhjää parempi. T: Wanha mies
Kansa vaatii kuvia kukaan ei tunnista sun pilluas ellei ole sitä jo imenyt ja varmasti maistuu
Mun pimpissä ei oo tapahtunut mitään muutakun vähän karvoja on kasvanut. Niitä häpyhuulia ei näy olleenkaan vielä vaikka oon 13 ja kai sitten epänormaali. Pystyyköhän sitä koskaan tulemaan raskaaksikaan edes.
Tuollainen on todella kaunis pillu. Ei ole mitään hävettävää. Lukuisilla nakurannoilla käyneenä ja satoja pimppejä nähneenä niin oma suosikkini on juuri tuollainen. Myös omalla vaimolla on samanlainen ja monet miehet peukkuttavat sille nakurannoilla.
kantsii käydä nakurannoilla näytillä ja katsella miesten ilmeitä
Jospa en, kiitos silti tarjouksesta.
N32