Sietämätön elämä naisen kanssa!
Olin koti-isänä, muija maailmalla, Tukholmassa, Egyptissä, milloin missäkin tekemässä teatteria. Kun palasi, sanoin, että olisi minunkin mukava matkustella. Itse olin kuukauden reissussa, hän neljä ja puoli kuukautta. Hän sanoi, että todista, pidin kirjaa ja näytin hänelle, hän sanoi että älä vittu kyttää mun tekemisiä.
Elämä on sietämätöntä naisten kanssa. Olin aikoinaan menestynyt bisnesmies, 25 tonnia tuli kuussa, kun jäin koti-isäksi tulomme oli noin 7 tonnia (tämä siis markka-aikaan). Totta kai se vaikutti suhteeseen myös. Koti-isänä yritin olla kuten nainen halusi, työnsin vaunuja jne. kunnes ymmärsin, ettei tämä olekaan sitä mitä nainen haluaa vaikka oli sanonut näin. Koti-isänä oleminen ajoi minut avioeroon.
Että näin naisten kanssa!t mies
Kommentit (4)
Ja voi millaisen palkinnon muut naiset tuollaisessa menettivätkään.
Älä viitsi yleistää. Ei kaikki naiset ole tommosia, itse ainakin arvostaisin tuollaista koti-isää :) On niitä parempiakin!
Ja tuotako olet hautonut päässäsi näinkin kauan? Euroaika alkoi Suomessa sentään jo 1.1.1999. Eikö olisi jo aika päästä yli 15 vuoden takaisista asioista?
Ole mies ja hanki itsellesi elämä. Ajattele positiivisesti. Olit kuitenkin neljä kuukautta lastesi kanssa. Se on paljon se miltei keneltä tahansa mieheltä vielä nykyäänkin. Voit olla ylpeä itsestäsi, kun halusit tutustua lapsiisi.