Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisten kodeissa on kaikki harmaata tai valkoista?

Vierailija
25.01.2022 |

Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huonoja sisustajia. 

Vierailija
2/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa ikkunasta ulos ja sitten hae taskulamppu sytytä se näytä ikkunasta ulos. Mitäs värejä näit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa-valkoinen sisustus tuntuu levolliselta. Olisimmeko ylirasittuneita?

Vierailija
4/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä oo. Ei meilläkään ole.

Vierailija
5/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Seinät on valkoiset koska olen vuokralla. Mutta väriä löytyy sisustuksessa.

Vierailija
6/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jo tylsältä asuntoilmoituksissa, kun monta tällaista kohdetta rinnakkain. Sitten välittäjät tuovat värillisiä tyynyjä ja hedelmiä, ja kamalalta sotkulta näyttää. Ei sisustus ole noin helppoa!

Vierailija
7/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paremmin kaupaksi jos iskee YT:T

Vierailija
8/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on helppo yhdistää muihin väreihin ja sisustustyyleihin. Halpa muuttaa sisustustyyliä jos suurin osa valkoista esim seinät ja huonekalut. pitää vain vaihtaa esim matto ja verhot huoneesta niin ilme muuttuu yllättävän paljon mahdollisimman halvalla.

Vierailija
9/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista ei ole näkyvissä ja hirsiseinät harmaantuu/patinoituu väistämättä. Oikean kodin seinät on aina käsinveistettyä piilutettua hirttä. Laipio ja lattia myös puuta.

Vierailija
10/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas ja puhdas. Parempi kuin ruskea ja keltainen...

Vierailija
11/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy myös mustaa!

Vierailija
12/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä löytyy myös mustaa!

No onneksi olkoon

Vierailija
13/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oomme köyhä kansa.

Ei meille ole tarjolla kuin muutama väri ;(.

Jos maalaat seinät värillä, seuraava ostaja laskee hintaa kun sanoo ettei tykkää seinän väristä.

Vierailija
14/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tylsä on in. Itse rakastan värejä ja kotonani on valkoista vain seinät (vuokra-asunto niin ei saa maalata). Väriä voi tuoda monin tavoin ja itse ainakin sisustan vain itselleni, en muita varten.

Vierailija
15/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parempi noin kuin mitä oli 70-luvulla. Pierun ruskeat laatat ja sinapin siniset seinät.

Vierailija
16/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoilmoituksia kun katsoo, tulee olo, että hetkinen, katosiko näöstäni värit yhtäkkiä. Sitten havahtuu, et ei, kyllä värinäkö edelleen toimii, mut kämpät harmaata ja valkosta. Riemunkirjavastakaan en tykkää, mut harmaa kokonaisuus on kyllä aika ankea.

Vierailija
17/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä oo. Ei meilläkään ole.

Ei meilläkään ole harmaata ja valkoista!Johtuukohan sitä ostetan kaikki tarpelinen hintalapun mukaan.Ei huonekalu TV-velkoja.Kun ei edes isoa taulu TV. Eikä osteta sisustus lehtiä,ei sisuteta kotia niiden mukaan.Vaan ihan oman maun mukaan ,jossa hintalappu ratkaisee kaiken!

Vierailija
18/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on esimerkiksi kaksi tummanharmaata puista huonekalua. En ole kertaakaan näiden vuosien aikana kyllästynyt (paitsi hinkkaamaan niitä he mm etin laseja.) Ja olen kyllä sellainen tyyppi, että jos jokin huonekalu alkaa ärsyttämään liikaa, ostan kyllä uuden. Minä sisustan tosi hillityillä väreillä, koska haluan AJATTOMAN sisustuksen. Siis HALUAN nimenomaan. Vähän väriä voin tuoda matolla, tyynyillä, verhoilla ymsyms. Sitten kun muutan takaisin omistusasuntooni, aion maalailla seiniä. Ylijäämätapettejakin voisi laittaa, luulen että riittävät ainakin yhteen huoneeseen. Tosin ikäväkseni joudun ilmoittamaan, että nämäKIN ovat kiellettyä värimaailmaa, koska satun vain pitämään niistä.

Seinän voi maalata melko kevein perustein, mutta tapetin tulee kyllä olla mahdollisimman ajaton, on nääs sen verran kallista ihan pelkkä ostaminen saati tapetoinnin teettäminen, ettei niitä jatkuvasti vaihdella tuuliviirin lailla.

Vierailija
19/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole. En tykkää niistä täysvalkoisista sisustuksista.

Vierailija
20/23 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meidän vaatetuskin harmaata, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän