Miksi köyhiä risoo se, että minulla on rahaa?
Miten se teiltä on pois? Ei teillä olisi yhtään enemmän vaikka minulla olisi vähemmän.
Kommentit (39)
Miksi köyhiä risoo? Mistä ne tietää et sulla on rahaa? Käytkö hieromassa seteleitä köyhien naamoissa? Siksikö risoo ja ihmettelet?
Varmaan se ettet voi todistaa sitä. He epäilevät että valehtelet ja olet suurisuu.
Jos on rikas niin pitää todistaa se.
No se kun sinä p*llinaama yrität retostella.
Ehkä käyttäydyt kuin arschloch ja kuvittelet että sinusta ei pidetä kun sinulla on rahaa.
Ei niinkään se riso, vaan tapa millä olet ne (mahdollisesti) ansainnut. Jos olet kovalla työllä rikastunut, niin se on ihan ok. Mutta jos et ole päivääkään oikeita töitä tehnyt, niin se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään se riso, vaan tapa millä olet ne (mahdollisesti) ansainnut. Jos olet kovalla työllä rikastunut, niin se on ihan ok. Mutta jos et ole päivääkään oikeita töitä tehnyt, niin se ei ole ok.
Ja silti monet köyhät lottoavat.
Vierailija kirjoitti:
Siis esim suomalaisten unelma, lottovoitto ei ole ok?
Paljon sulla sitä rahaa sitten on? Täällä köyhä, jota rahasi ei varmaankaan riso.
Miksi rikkaita risoo se, että köyhällä on rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhiä risoo? Mistä ne tietää et sulla on rahaa? Käytkö hieromassa seteleitä köyhien naamoissa? Siksikö risoo ja ihmettelet?
Lähtikö vähän laukalle? Mietipäs miten se mahdollisesti voisi näkyä. Pystytkö siihen?
Tuskin ketään muuta kuin itseäsi kiinnostaa rahasi, mutta ehkäpä raha on itsellesi niin tärkeää, että olet alkanut kuvitella olevasi merkityksellinen, edes rahojesi takia.
Millä tavalla se ei ole heiltä pois? Usein näkee tätä ilmaisuasua, mutta asiaa ei näe avattavan mitenkään. Moni asia on joltakin toiselta pois, eikä raha ole aina poikkeus.
Esim. jos ostat alennuksella jotakin ruokakaupasta, köyhä ei voi saada alennuksen verran rahaa itselleen koska sinä olet ottanut kyseisen hyödykkeen itsellesi.
Moni voisi haluta työpaikan, jolla tehdä rahaa sen verran kuin mitä sinulla on. Tai voisi haluta sijoituksiin sen verran ylimääräistä, että voisi tehdä rahaa pelkästään makoiluttamalla sitä jossakin.
Koska köyhät vasemmistolaiset ovat kateellista väkeä.
VITTUETTÄ MUA RISOO JA PAHASTI! #¤¤%%&!!!🤬🤬🤬🤬
Ei minua ainakaan haittaa ollenkaan, että jollakuilla on rahaa ja omaisuutta.
Päinvastoin; onnittelen itseäni, että olen vapaa kaikesta omaisuudenhoitoon liittyvästä päänvaivasta😊
Rikkain tuntemani ihminen käytännössä ryösti koko omaisuutensa tuomatta itse mitään lisäpanosta. Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaita risoo se, että köyhällä on rahaa?
Niin eivät täällä köyhät ovat vaatimassa esim. pääomaverojen korotusta.
Raha ei tuo onnea, kuten jo tiedät.
Suomessa kateus voittaa kiimankin. Siksi.