Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä antanut koiralleen matolääkettä?

Vierailija
25.01.2022 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin yhtään mitään? Matoja ei ole koskaan näkynyt.

Vierailija
2/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin yhtään mitään? Matoja ei ole koskaan näkynyt.

Onko täällä joku, jonka koiralla tiedettävästi oli matoja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä madotan kissat ja koirat 2 krt vuodessa

Vierailija
4/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko matoja koskaan näkynyt? 

Ap

Vierailija
5/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla oli matoja kakassa. Matolääkekuurin jälkeen ei näkynyt enää.

Mitä muuta siinä oikein pitäisi tapahtua? Yhdellä löytökissalla oli sitkeässä madot ja syötettiin kaksi eri merkin kuuria peräjälkeen. Madot lähti.

Vierailija
6/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näkynyt lapamatoa ja suolinkaisia. Monestihan jos niitä on vähän, ne kuolevat ja liukenevat ruuansulatuksessa eikä lopputuotteesta niitä erota.

Vierailija
7/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Niikko vetänny niitä loismato-lääkkeitä. Jeesus varmaan kehoittanut? Joe Rogan on taas syönyt hevosille tarkoitettua matolääkettä. En tiedä kuka suositteli? En suosittele kumpaakaan metodia, vaan lääkärin pakeille mars, mars.

Vierailija
8/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko matoja koskaan näkynyt? 

Ap

ei ole mutta eläinlääkärin suositus on madottaa 2 krt vuodessa. Helpommalla pääsee kun ei niitä tule. Joskus kissoilla ollut kun ovat aikuisena huonoista oloista tulleet ja voi olla pitkällinenkin ongelma

Vierailija
9/9 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen madottanut sekä kissoja, koiria, että ihmisiä. Lapsilla kihomatoja, mikä ihana kokemus suoraan elämänkoulun stipendiaattiopinnoista. Kissojen ja koirien madot on paljon helpompia saada hävitettyä!

Ekalla koiralla oli oikein kunnon lapamato, koska appiukko syötti sille raakaa järvikalaa. Kesti useamman kuurin ja eri matolääkkeillä, että se/ne vihdoin hävisi. Silti edelleen kauhulla muistelen kuitenkin sitä, kun lapset sai päiväkodissa kihomatotartunnan JA täitartunnan. Ja kun kaikkien lasten vanhemmat sieltä päikystä eivät siis ottaneet noita kovin vakavasti, niin se episodi kesti lokakuusta huhtikuulle - ei täitä oli suurinpiirtein sen ajan, kun lapsilla oli paksut pipot tai hatut päässä, ne kihomadot pyöri siinä sivussa.

Elämässä on ollut paljon pahempiakin kokemuksia, mutta post traumaattinen oireyhtymä oli kyllä kaikkein lähimmillään tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan