Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sylikummini ei välitä ?

Vierailija
27.05.2015 |

En ole kuullut kummistani yli kymmeneen vuoteen mitään.Kun valmistuin ammattiin en saanut korttia,soittoa tai mitään.Kummitätini on vielä psykoterapeutti ja sukua minulle.Mistä tämä johtuu ? kummitädillä oli kyllä riitaisa ero viimeisen vuoden aikana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joko on läheisiä tai sitten ei. Ei siinä kummius paljon velvoita jos yhteyttä ei ole

Vierailija
2/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein sinä tai vanhempasi olette olleet yhteydessä kummiin päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 30 v.Mutta kummini kanssa vietin kaikki lapsuuden kesät.Olimme hyviä ystäviä.Esim kummitäti osti mulle ekat rintsikat ja vei etelänlomille.Kärsin lapsettomuudesta mutta kummitätini ei vastaa viesteihini yms.

Vierailija
4/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no minun lapseni kummeista puolet eivät osoita minkäänlaista kiinnostusta lapseemme. Eivät saavu edes synttäreille kutsuttaessa. Elämä on..

Ei heillä varmasti lastamme kohtaan mitään vastaan ole (lapsi on pieni) ja kaveruus kiinnostaa edelleen jossain määrin jompaa kumpaa vanhempaa kohtaan, mutta ei heitä kiinnosta.

Vierailija
5/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä seurakuntaan ja pyydä hengellistä apua.

Vierailija
6/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kummilapsi,haluaisin auttaa ja opastaa sitä kaikin mahdollisin tavoin.Viedä huvipuistoihin,retkeilemään,mökille.Olla tukena arjessa.Harmittaa...
ap

Vierailija
7/7 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entäpä jos ottaisit yhteyttä kummiisi ja pyytäisit häntä kylään tai kaupungille kahville.  Olet kuitenkin ilmeisesti jo aikuinen tai aikuistumassa, joten ihan hyvin voit tehdä aloitteen välienne lähentämiseksi. 

Ehkä samalla kuulet myös syyn siihen, miksi kummitätisi ei ole pitänyt sinuun yhteyttä.