Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina yo-juhlat ja nyt alkoi ahistaa

Vierailija
27.05.2015 |

Kaikki ihan levällään ja töissäkin joudun olemaan vielä huomenna. Ylioppilas itse haahuilee kaikkea joutavaa, oma huoneensa kuin sikolätti.

Paniikkia pukkaa 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin koti kaaoksessa ja aikaa 2 päivää. Paniikki tulee! Onneksi nyt jotain on ehtinyt jo aikaisemmin tehdä. Tsemppiä meille molemmille : )

Vierailija
2/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään siivottua ja yo-lapsikin siivosi (no miten sen nyt ottaa, raivasi kuitenkin vähän) huoneensa. Huomenna sitten aloitan kokkailun. Taas jäi viimetippaan, vaikka viimeksi vannoin, etten aiheuta itelleni sitä stressiä enää. Laiska mikä laiska. Huono yhdistelmä, kun laiska haluaa kumminkin järjestää näyttävät juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alan siivoamaan, ylimääräiset roinat olen jo onneksi laittanut raivannut. 

Talossa on koira joten joudun varmaan vielä lauanta-aamuna imuroimaan. Ruokapuolen hoitaa pitopalvelu.

Eiköhän tämä tästä

Vierailija
4/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mä hoidin itse omat juhlani. Siivoukset ja leipomiset. Samaa odotan omilta lapsiltani.

Vierailija
5/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna tehtiin suursiivous, enää pientä pintasiloittelua. Pakkasessa on jo juustokakku ja juustomuffinssit. Olen loppuviikon vapaalla ja teen savuporopiirakat, täytekakun ja omeacharlotan. Lisäksi ostan coctailpiirakoita ja lohta. Perjantaina vien oppilaan kuvaan.

Vierailija
6/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:40"]

Oho. Mä hoidin itse omat juhlani. Siivoukset ja leipomiset. Samaa odotan omilta lapsiltani.

[/quote]

Onko sulla lapsia?

Vierailija
7/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:40"]

[/quote]

Onko sulla lapsia?
[/quote]

En ole tuo kelle vastasit, mutta minulle ei ole tullut mieleenkään jättää omien juhlien siivoamista muiden hoidettavaksi. Synttäreitä ja riparijuhlia varten siivosin itse yksin koko talon ja hyvin todennäköisesti myös yo-juhlia varten. Minua ei ole edes pakotettu siivoamaan, mutta en kehtaisi laittaa muita siivoamaan omien juhlien takia.

t. 16v

Vierailija
8/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:06"]

Kaikki ihan levällään ja töissäkin joudun olemaan vielä huomenna. Ylioppilas itse haahuilee kaikkea joutavaa, oma huoneensa kuin sikolätti.

Paniikkia pukkaa 

[/quote] täällä kans vielä hommia jos kuinka. Panen huomenna hihat todella heilumaan. Kakut sun muut olen tilannut. Entinen mies tulee vaimon ja lasten kanssa. Kutsuin ja eipä jännitä yhtään vielä.

Vierailija
9/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:40"]

Viime viikonloppuna tehtiin suursiivous, enää pientä pintasiloittelua. Pakkasessa on jo juustokakku ja juustomuffinssit. Olen loppuviikon vapaalla ja teen savuporopiirakat, täytekakun ja omeacharlotan. Lisäksi ostan coctailpiirakoita ja lohta. Perjantaina vien oppilaan kuvaan.

[/quote] pe vielä paljon asioita hoidettavana joten poika menee maanantaina kuvaan. Ei sen puoleen pelaa ja äiti raataa. Kirjoitti niin loistavasti ja luki pääsykokeisiin lima niskassa fysiikkaa, biologiaa ja kemiaa ja maolia selaili.

Vierailija
10/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:40"] Oho. Mä hoidin itse omat juhlani. Siivoukset ja leipomiset. Samaa odotan omilta lapsiltani. [/quote] Onko sulla lapsia? [/quote] En ole tuo kelle vastasit, mutta minulle ei ole tullut mieleenkään jättää omien juhlien siivoamista muiden hoidettavaksi. Synttäreitä ja riparijuhlia varten siivosin itse yksin koko talon ja hyvin todennäköisesti myös yo-juhlia varten. Minua ei ole edes pakotettu siivoamaan, mutta en kehtaisi laittaa muita siivoamaan omien juhlien takia. t. 16v

[/quote]

Kai käyt jo ansiotöissä, etkä kehtaa ottaa ylläpitoa vastaan? (Annas kun arvaan - olet jo käynyt muutaman kesän ja joka viikonlopun töissä jäkäjäkä.)

Vierailija
11/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysikäinen asuu vielä kotona, niin vois nyt sen verran tehdä kotitöiden eteen että omaan huoneensa siivoais....Eli käskepä ap sen lapsen siivota se huone ja ei ois pahitteeksi opetella sitä siivoamista sen verran enemmänkin että siivoais kerrankin vaikka koko talon, kun omat juhlat kerta tulossa.

Vierailija
12/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:53"]

Jos täysikäinen asuu vielä kotona, niin vois nyt sen verran tehdä kotitöiden eteen että omaan huoneensa siivoais....Eli käskepä ap sen lapsen siivota se huone ja ei ois pahitteeksi opetella sitä siivoamista sen verran enemmänkin että siivoais kerrankin vaikka koko talon, kun omat juhlat kerta tulossa.

[/quote]

Mihis se täysikäinen olis kotoaan muuttanut kun lukio on kesken? Pikkuisen kunnan keskustaan vuokralle? Ja mikä järki siinä olisis ollut? 

Nyt lähtee opiskelemaan muualle paikkakunnalla ei ole mitään.

Ps. kyllä se siivota osaa, kyse ei ole siitä.

Vierailija
13/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Mihis se täysikäinen olis kotoaan muuttanut kun lukio on kesken? Pikkuisen kunnan keskustaan vuokralle? Ja mikä järki siinä olisis ollut? 

Nyt lähtee opiskelemaan muualle paikkakunnalla ei ole mitään.

Ps. kyllä se siivota osaa, kyse ei ole siitä.

Vierailija
14/14 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:40"] Oho. Mä hoidin itse omat juhlani. Siivoukset ja leipomiset. Samaa odotan omilta lapsiltani. [/quote] Onko sulla lapsia? [/quote] En ole tuo kelle vastasit, mutta minulle ei ole tullut mieleenkään jättää omien juhlien siivoamista muiden hoidettavaksi. Synttäreitä ja riparijuhlia varten siivosin itse yksin koko talon ja hyvin todennäköisesti myös yo-juhlia varten. Minua ei ole edes pakotettu siivoamaan, mutta en kehtaisi laittaa muita siivoamaan omien juhlien takia. t. 16v

[/quote]

Kai käyt jo ansiotöissä, etkä kehtaa ottaa ylläpitoa vastaan? (Annas kun arvaan - olet jo käynyt muutaman kesän ja joka viikonlopun töissä jäkäjäkä.)
[/quote]

Wtf, puhuttiin siivoamisesta :D Olen ollut kesätöissä parina vuotena, mutta vanhemmat kyllä maksaa mun ruuat ja vaatteet yms. Oon sentään vasta 16-v. En vain kehtaisi jättää joitain toisia siivoamaan omien juhlien takia.

t. 16v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän