Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meniskö Tuuriin?

Vierailija
13.06.2015 |

Tiistaina, olen lomalla. N. 1, 5 tuntia autolla. Kai siellä kerran elämässä pitää käydä? Minä päivinä ne tv-kamerat on siellä, silloin en halua tai vieläkö kuvaavat? Voisin käydä Ähtärin eläinpuistossa samalla reissulla. Ilkeääkö aikuinen mennä yksin? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu kuviin, niin pienet pätkät on lähetyksessä, enkä ole vielä ketään asiakasta tunnistanut, vaikka asun lähistöllä.

Vierailija
2/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin voi mennä eläintarhaan yksin! Sinne kannattaa mennä aamupäivästä, kun eläimet ovat vielä virkeitä. Me käytiin lähellä sulkemisaikaa ja suurin osa eläimistä oli jo uneliaita. Tuurin kuvauksista en tiedä mitään, löytyisiköhän niiden nettisivuilta mitään.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis sekä, joka kyseli eilen lomasuunnitelmia ja Tuuria ehdotettiin live-elämässä. Nyt olen vähän lämmennyt ajatukselle yön yli nukuttuani (kadotin ketjun kun siivosin sivuhistoriaa) sinnehän voi mennä vaan piipahtamaan ja käsittääkseni vaikka pizzalle? Noihin pääsee junallakin molempiin, joten olen miettinyt että jos lähtisi elämysmatkailemaan pitkästä aikaa taajamajunalla, jos ei nyt ole mitään ratatöitä. 

Vierailija
4/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka...en voi syyttää edes ennakoivaa, kun kirjoitan ihan tietokoneella.