Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sildenafil valmistajat

Sildekalu
25.01.2022 |

Sildenafil 100mg. Onko mitään eroja eri valmistajien välillä? Onko ihan sama minkä valmistajan pakkauksen hankkii? Toki hinnassa pieniä eroja. Onko vaikutuksessa ja sivuhaitoissa mitään eroja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies ei mitään pillereitä tarvitse. Jos ongelmia kannattaa käydä lääkärin luona!!

Vierailija
2/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve mies ei mitään pillereitä tarvitse. Jos ongelmia kannattaa käydä lääkärin luona!!

Kävinkin, se käski tulla tänne kysyy neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävinkin, se käski tulla tänne kysyy neuvoa.

Nyt Pertti. Lopeta se koulun tietokoneen kansa leikkiminen. Äiti odottaa kotona!! Kotiin siitä, hopi hopi

Vierailija
4/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että itse lääkeen kemiallisessa vaikutuksessa ei hirveästi ole erja. Tapletin muodossa on ja tietääkseni vain sildenafil sandoz tapletissa on urat josta sen voi helposti laittaa neljäänosaan. 100mg on liikaa mutta kun sen pistää neljää tai jopa kahdeksaan osaan niin on sopiva ainakin mulle.

Vierailija
5/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eroa. Toimivat kaikki yhtä hyvin.

Lähes ilmaisia nuo nykyään...

Vierailija
6/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkun sais naistakin eikä kumirukkasta.

Vierailija
7/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt Orionin 100mg kalvotabletti. Ensin oli purutabletti sekin vissiin Orionin.

Ei ole mitään sivuvaikutuksia tullut, ehkä vähän nenässä tuntuu vain.

Hinta oli 6,15€ pari päivää sitten 12kpl.

Vierailija
8/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroja. Orionin sildenafil aiheuttaa mulle sivuvaikutuksena tunnottomuutta ja se on työn takana eli yhtä jyystöä päästäkseni maaliin asti. Verrantona intialaisvalmisteinen kammagra joka on myös sildenafil ei aiheuta vastaavaa tunnottomuutta. Jotain eroja sildenaliilivalmisteissa siis on oltava.

Vierailija
9/10 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sildenafiilista mutta naisissa on suuria eroja, millä on erityinen vaikutus erektion laatuun ja kestävyyteen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio kuin eräällä edellä. Intialainen Kammagra aiheuttaisi kylläkin päänsärkyä, mutta kun siihen on sekoitettu rotanmyrkkyä, särky ei tunnu.