Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko sormettanut miestä?

Vierailija
25.01.2022 |

Oletko työntänyt sormen miehen peppuun seksin yhteydessä.? Vai tuntuuko ajatus epämiellyttävältä?

Nainen oletko sormettanut miestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmaillessa yhden yön jutun kanssa

Vierailija
2/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä usein antaessani suuseksiä ja kun huomaan että hän on lähellä laukeamista...tuntuu nauttivan. Toimii myös lähärissä, kun herra käy kuumana. Itsekin tykkään jos vähän hipelöidään peppua sormella, etenkin takaapäin saadessa. Kivalta tuntuu varmaan kaikista, kunhan vain kehtaa ottaa vastaan - luulisin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä usein antaessani suuseksiä ja kun huomaan että hän on lähellä laukeamista...tuntuu nauttivan. Toimii myös lähärissä, kun herra käy kuumana. Itsekin tykkään jos vähän hipelöidään peppua sormella, etenkin takaapäin saadessa. Kivalta tuntuu varmaan kaikista, kunhan vain kehtaa ottaa vastaan - luulisin 

Lähärissä on kyllä todella kiihottavaa molempien sormet toistensa pepussa. Kokonaisvaltainen nautinto.

Vierailija
4/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärissä on kyllä todella kiihottavaa molempien sormet toistensa pepussa. Kokonaisvaltainen nautinto.[/quote]

Tätä on pakko kokeilla asap..! Kiitos vinkistä

Vierailija
5/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että työntää sormet peppuun?

Vierailija
6/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on sormi?

Vierailija
7/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa, että työntää sormet peppuun?

Sitä, että työntää sormet peppuun. Mikäs tässä oli vaikeaa?

Vierailija
8/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllätyksellinen tulos, vaikka otanta onkin aika suppea.

En jaksa uskoa, että 85% naisista työntäisi sormea miehen pyllyyn.

Luulen, että miehetkin vastailevat.

Vierailija
9/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiihottavimmista asioista työntää hitaasti sormi miehen peppuun kun suihinotto lähenee kliimaksia. Ne äänet ja nautinnosta kiemurtelu <3 siinä kyllä kostuu jo ihan reisille asti tämä nainen.

Vierailija
10/30 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiihottavimmista asioista työntää hitaasti sormi miehen peppuun kun suihinotto lähenee kliimaksia. Ne äänet ja nautinnosta kiemurtelu <3 siinä kyllä kostuu jo ihan reisille asti tämä nainen.

Nainen, joka tietää miten saada mies hulluksi :)

Vierailija
11/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti eri miehiä. Varsinkin ensikertaiset kenen peppuun ei ole työnnetty mitään ovat ihania. Mies kontalleen, pikkurilli peppuun varovasti liukkarilla ja siinä lypsää kalua kädellä ja ottaa suihin saa miehet vaikeroimaan onnesta ja monet laukeavat myös. Laukeaminen on kuulemma ollut voimakkaimpia koskaan

Vierailija
12/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useasti eri miehiä. Varsinkin ensikertaiset kenen peppuun ei ole työnnetty mitään ovat ihania. Mies kontalleen, pikkurilli peppuun varovasti liukkarilla ja siinä lypsää kalua kädellä ja ottaa suihin saa miehet vaikeroimaan onnesta ja monet laukeavat myös. Laukeaminen on kuulemma ollut voimakkaimpia koskaan

Pikkurilli?

Itse käytän yleensä kahta sormea tuntuu toimivan paremmin.

Vierailija
13/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkurilli?

Itse käytän yleensä kahta sormea tuntuu toimivan paremmin.

Tyyli on vapaa

Vierailija
14/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin ensikertalaisille.

Vierailija
15/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin ensikertalaisille.

Niin minäkin

Vierailija
16/30 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sormettaa miestä selällään. Näkee paremmin miehen nautinnon.

Kaksi liukastettua sormea näyttää aiheuttavan kivasti painetta ilmeistä ja äänistä päätellen.

Dildoa en ole uskaltanut ehdottaa vielä miehelle, kun omani on realistinen. Ehkä mies olisi vastaanottavaisempi neutraalimmalle sauvalle :p

Vierailija
17/30 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi liukastettua sormea näyttää aiheuttavan kivasti painetta ilmeistä ja äänistä päätellen.

Dildoa en ole uskaltanut ehdottaa vielä miehelle, kun omani on realistinen. Ehkä mies olisi vastaanottavaisempi neutraalimmalle sauvalle :p

Itseä kiihottaisi nähdä miten iso lihaksikaskin mies nauttisi, ja nimenomaan realistisen näköisestä.

Jotenkin mielikuvitusta kiehtoo iso karju nauttimassa, vaikkapa nuoren miehen kalusta.

Vierailija
18/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiihottaisi nähdä miten iso lihaksikaskin mies nauttisi, ja nimenomaan realistisen näköisestä.

Jotenkin mielikuvitusta kiehtoo iso karju nauttimassa, vaikkapa nuoren miehen kalusta.

Veikkaan, että tuota ei kannata mainita yhdellekään miehelle. Sen verran arka paikka taitaa olla monelle "karjulle" :)

Vierailija
19/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut koko käsi miehen pepusssa 🙃🙃

Vierailija
20/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut koko käsi miehen pepusssa 🙃🙃

Tuo vaatii hiukan harjoitusta,