Nainen oletko sormettanut miestä?
Oletko työntänyt sormen miehen peppuun seksin yhteydessä.? Vai tuntuuko ajatus epämiellyttävältä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa, että työntää sormet peppuun?
Se tarkoittaa että on sitoutunut toiseen ihmiseen loppuiäksi, myötä ja vastamäessä.
Nuo ensikertalaiset todellakin ovat niin ihania. Kun olen huomannut, että mies käy minuun aika kuumana, niin se on oikea hetki kysäistä, että onko kukaan nainen työntänyt sormea peppuusi.
Aluksihan ne ihan järkyttyy ja ovat kauhuissaan ajatuksesta, mutta lopulta kiima vie aina voiton ja saan kunnian viedä heidän peppuneitsyytensä.
Työntelin keskisormea miehen peppuun ja kun otin ulos, se oli ihan pasanderissa ja sitten näytin sillä sormella keskaria miehelle ja lähdin kotiin.
N.22v
Mieheni pyysi voisinko suhinottaessa työntää sormen pyllyyn. Olen hyvin avoin kaikelle ja lupasin, kumihanska käteen liukkaria reippaasti keskisormeen ja asiaan. Istuin sohvanreunalla ja mies tuli hajareisin eteeni. Laitoin käden haarojenväliin, etsin reijän ja painoin pikkuhiljaa sormea sisään. Toisella kädellä vedin esinahan taakse ja otin terskan huulieniväliin. Mieheni ihan vapisi kun aloin työntämään sisään ja ulos sormea ottaen ahnaasti samalla suhin. Ei mennyt pitkään kun tunsin rytmikkäät supistelut sormeni ympärillä ja kulli sykki spermat nieluuni. Mieheni korahteli voimakkaan orgasmin kourissa. Hänen omien sanojen mukaan hän sai elämänsä voimakkaimman orgasmin. Jasmin.
Olen monasti mieheltäni kysynyt jos haluaisi, mutta ei. Olisin valmis kyllä. Itsen en halua sormeaansa
omaan reikääni, olis kamalaa. enkä tajua mitä siitä saisin paitsi "paskan" olon.
Haluaisin kyllä näin tehdä, mutten jotenkin uskalla ehdottaa kummallekaan miehistäni tätä
Mua saisit sormettaa huolella. Sitä oon toivonut pitkään. Sträppiäkin haluisin naiselta saada.
Oon hetero mies
Olen sormettanut JA ajatus tuntui ja tuntuu epämiellyttävältä. Oma moka kun painostuksesta suostuin :(
En voi olla sellaisen miehen kanssa joka haluaa huomiota pyllyreiälleen tai erityisesti himoitsee minun persreikääni, koska sittenhän jompikumpi joutuisi olemaan todella onneton seksuaalisesti.
Nyt on sopiva kumppani eikä enää tätä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ensikertalaiset todellakin ovat niin ihania. Kun olen huomannut, että mies käy minuun aika kuumana, niin se on oikea hetki kysäistä, että onko kukaan nainen työntänyt sormea peppuusi.
Aluksihan ne ihan järkyttyy ja ovat kauhuissaan ajatuksesta, mutta lopulta kiima vie aina voiton ja saan kunnian viedä heidän peppuneitsyytensä.
Aamen. Se salaisuus on siinä, että odottaa kunhan mies on tarpeeksi kiihottunut. Vaikkapa just kun on antamassa suuseksiä ja elin on kunnon juhlakunnossa, niin voi viattomasti kysyä, että voisiko vähän hieroa peppureiän ympäriltä. Miehet ovat kertoneet, että se on todella erogeeninen alue ja siitä kun vähän painelee, niin mies on jo siitä aivan ekstaasissa.
Siinä kun on hieronut peppureiän ympäristöä ja kun huomaa, että mies alkaa olemaa aivan hekuman huipulla, niin voi jatkaa, että saisiko työntää sormen sisään. Siinä vaiheessa mies ei yleensä enää sano millekään ei. Siinä käy usein niin, että kun hitaasti työntää sormea sisään, niin ei ehdi työntämään kuin vähän kärkeä sisään, kun huomaa kuinka penis ja peräaukko alkaa sykkimään ja tulee vähän siivottavaa.
Se on jotenkin niin hellyttävää kuinka moni mies on aivan häpeissään siitä kuinka kiimaisia olivat. Menivät niin paljon yli sen normaalin kiihotustasonsa. Mutta ovat kyllä sitten tyytyväisiä, kun kehun kuinka upeita he olivat ja kuinka en ole ikinä nähnyt noin upeaa orgasmia. (Pieni valkoinen valhe ei tee koskaan pahaa)
Maailma on näköjään täysin sairas.
Ei vaadi kuin liukkarilla läträämistä ja tarpeeksi kosteaa ja lämmitettyä niin se nyrkki menee ilman ongelmia