Saa injektion kerran kuukaudessa
Tämä kirjoitus on kaikille niille, jotka uskovat että psyykenlääkkeet auttaisivat vainoamisesta ja elektronisesta häirinnästä kärsiviä.
Minulla on lupa kertoa tämän vähän alempana olevan suomi24-palstalle kirjoituksen kirjoittaneen lyhyt tarina.
Vuonna 2011, vainoamisen alkuvaiheessa henkilö sai skitsofrenian diagnoosin ja Ketipinor ja Risperdal-nimisiä suun kautta otettavia pillereitä.
Vuonna 2012 tämä sama ihminen asui monta kuukautta osastolla, jossa häntä tietenkin ruokittiin psyykenlääkkeillä. Jossain vaiheessa hän sai asua viikonloppuisin kotona. Koko tämän ajan hän joutui syömään pillereitä samalla kun naapurit stalkkasivat yläkerrasta. Meni aikaa, ja hän lopetti niiden syömisen kokonaan moneksi vuodeksi.
Tässä vielä alla hänen kirjoituksensa (21.08.2021), miten hän nykyään elää, kun lääkäri ja sairaanhoitaja pakottivat ottamaan injektion:
”Hei,
minulla on skitsofrenian diagnoosi, vaikken itse usko olevani sairas.
Olen saanut jo melkein 2 vuotta tätä lääkettä injektiona (Abilify Maintena 400mg) kerran kuukaudessa pakaraan tai käsivarteen.
Silti minulla on tunne, että huoneessani on kamera, vaikka olen teipannut pienen pienen osasen katostani, jossa oli reikä. Psyk. sairaanhoitajanikin ihmetteli, että tämänhän lääkkeen piti toimia.
Mitkään psykoosilääkkeet eivät auta vainon uhria. Koska se mitä olen kokenut on aina ollut totta eikä harhaa. Olen vieläkin sitä mieltä että naapurit stalkkasi minua kotona ollessani, eikä mun mielipide tule koskaan muuttumaan. Muutin kyllä noista naapureista kauemmas rivitaloon, eikä heitä ole nyt stalkkaamassa minua yläkerrasta.
Huom! Minulla ei tietääkseni ole koskaan ollut katuteatteria, tai sitten en ole vain huomannut. Jokaisella vainotulla on vähän erilaisia metodeja, joilla heihin pyritään vaikuttamaan. Mutta minua kiusattiin kotona ollessani.
Jos muutankin takaisin vuokra-asuntoon, niin vaino saattaa jatkua.
Mutta kaikki se stalkkaaminen kotona ollessani, kaikki se mitä tapahtui menneisyydessäni oli totta.
En tiedä miten saisin sen kameran löydettyä ja poistettua.
Olen aina tiennyt etten ollut koskaan harhaluuloinen.”
Kommentit (2)
Keskustelu poistettiin jo monta kertaa, oli pakko ottaa sana joukkovainoaminen pois, mutta voitte lukea ylempänä on linkki suomi24 viestiketjuun
Lue tämä https://keskustelu.suomi24.fi/t/17086711/targetti-saa-injektion-kerran-…