Miksi av on täynnä ilkeitä ihmisiä?
Siinäpä Se.Luotto ihmisyyteen menee kun on tätä palstaa selannut,tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä.Karman laki on onneksi olemassa.Mielestäni tämä palsta pitäisi siirtää rekisteröityjen nimimerkkien taakse.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:43"]
Minun mielestäni mentaalinen yliherkkyys pitäisi lisätä ICD 10 -luokitukseen.
Oikeasti, mahtaa olla elämä vaikeaa, jos koko maailmankatsomus nyrjähtää jonkun hemmetin AV:n takia.
[/quote]
Nyt pistit av-mammoille liian vaikeen. *sieluni silmin näen, kuinka mamma googlettaa Mikä Helvetin ICD* :DDD
[/quote]
Älä nyt. Täällä on paljon hoitsuja ja lähäreitä. Kyllä ne tietää. Osalla saattaa olla jo ihan oma diagnoosikin.
Maailmassa on puolet kivoja ja puolet vittumaisia ihmisia. On olemassa hyvyys ja pahuus, aina on ollut ja aina tulee olemaan. Miksi av olisi poikkeus?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:40"]Siinäpä Se.Luotto ihmisyyteen menee kun on tätä palstaa selannut,tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä.Karman laki on onneksi olemassa.Mielestäni tämä palsta pitäisi siirtää rekisteröityjen nimimerkkien taakse.
[/quote]
Joukossa on kyllä myös hemmetin kivoja ihmisiä. Kumma että et ole huomannut ja kertookohan se jotain sinusta ja asenteestasi?
Läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:48"]
Olen ollut tällä palstalla yli 14 vuotta ja mielikuvani täällä kirjoittavista ihmisistä on lähinnä positiivinen. Avaan vain otsikoltaan kiinnostavat jutut ja en pahoita mieltäni niin oikeastaan mistään - miksi pahoittaisin? Tämä palsta kuolee nopeasti jos kirjoitukset menevät nimimerkin taakse ja minä olisin ensimmäisten lähtevien joukossa. Kannattaa siis sinunkin vähän miettiä omaa suhtautumistasi kirjoituksiin ja tämän palstan elämään yleensäkin, ehkä tämä ei vain ole sinua varten. N41
[/quote]
Oot varmaan aika wt?
[/quote]:-D Jos niin haluat niin kyllä olen, ylpeä sellainen! Niinhän me muutamaa tapausta lukuunottamatta kaikki olemme, sinä myös ystäväiseni. ;-)
Muksu ei syö, paskantaa jatkuvasti, ei nuku, jatkuva korvatulehdus, mies on paska, lihon jatkuvasti, rahat ei riitä jne. niin vähemästäkin tulee ilkeäksi!
Ei ole minulle yllätys. Minusta on sitäpaitsi aika ikävää, että kukaan hyvis ei tue jos mulla on paha olla, ja teen aloituksen, jossa sanon vaikkapa haluavani vahingoittaa jotain, alapeukutetaan vain. Siksi(kään) en usko liikaa hyviin ihmisiin. Tai no kyllä siihen ketjuun ilmestyi kaksi ymmärtäjää, eli on heita muutamia :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:48"]
Olen ollut tällä palstalla yli 14 vuotta ja mielikuvani täällä kirjoittavista ihmisistä on lähinnä positiivinen. Avaan vain otsikoltaan kiinnostavat jutut ja en pahoita mieltäni niin oikeastaan mistään - miksi pahoittaisin? Tämä palsta kuolee nopeasti jos kirjoitukset menevät nimimerkin taakse ja minä olisin ensimmäisten lähtevien joukossa. Kannattaa siis sinunkin vähän miettiä omaa suhtautumistasi kirjoituksiin ja tämän palstan elämään yleensäkin, ehkä tämä ei vain ole sinua varten. N41
[/quote]
Oot varmaan aika wt?